Bilder fra Saranda, Albania

Saranda er sikkert helt toppers om du bare er ute etter en “sydentur”.
Sol, varme og uhyggelig billig. Bortsett fra det synes jeg ikke det var noe spesielt.
I alle fall ikke det vi så av plassen.
Sannsynligvis hadde det noe med forventningene å gjøre også.
For vi trodde jo mer eller mindre vi kom til en plass som var uoppdaget av turister flest.
Til det var vi alt for seint ute ..

På disse bildene ser det jo mest ut som den folketomme plassen.
Men det er slik jeg liker å ta bilder.
Av omgivelsene, ikke av andre turister.

Om kvelden derimot, var det helt umulig:

Dette var siste innlegg fra dette reisemålet.
Neste gang kommer det litt fra gamlebyen i Korfu,
og det er en plass jeg falt pladask for.
Vi hadde bare ei halv natt på hotell der i og med at flyet gikk klokka fire,
men hadde jeg visst hvordan det var i den byen kontra Saranda
ville jeg nok prioritert helt annerledes.

Vi hadde ei opplevelsesrik uke på tre forskjellige hotell og i to land.
Sånne ferier kan ta piffen fra både lite og stor.
Egentlig burde en hatt ei ukes ferie når en kom hjem også,
bare for å komme seg litt til hektene igjen ..

:o)

#saranda #albania #byferie #reisemål #reiselyst

6 kommentarer

Siste innlegg