Jepp! Jeg rekker det nok.

Dåpskjolen begynner å ta form.
Jeg har enda tre uker på meg, så dette skal nok gå bra.
Spesielt siden jeg jobber kveld nesten to av de ukene, og da kan jeg jo bruke hele dagen
på å ferdigstille denne kreasjonen her.
Har strikka en halv arm også.
Men den ble kjempevid, selv om det er målene som står i oppskriften.
Dermed må jeg bare designe en selv, med litt mer gradvis
øking fra oppleggskanten og oppover.
Men det blir sikkert ikke noe problem, tror jeg.

Egentlig er jeg ganske så fornøyd, hittil.
;o)

11 kommentarer
    1. frodith: Synes egentlig det har gått veldig greit. Selv om det var litt langt, ja. Nesten en hel meter med over 350 masker på pinnen tar jo sin tid. Men det har jo vært litt gøy også da, innimellom alle disse rette maskene.

    2. solkro: Takk, kjære deg. :o) Gleder meg til jeg kan vise det helt ferdige resultatet her. Og ikke minst til at familiens aller minste skal bli døpt, utendørs i Ravnedalen, i en kjole som mormor har strikka. Det blir gøy! :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg