Tirsdagstema # Vätska

Nesten litt flaut kanskje, men her er min favorittdrikk nummer en!
I en alder av 50 år har jeg altså ikke kommet lengre.
Jeg er skikkelig stolt over at jeg faktisk kan drikke litt vin, øl eller hva det måtte være.
Men bare litt. For etterhvert blir jeg sittende der og drømme om ei iskald Cola.
Og ikke hvilken som helst cola nei – her er det den fetende,
gode, gammeldagse, sukkerholdige typen.
Og bare den!

Men jeg prøver å begrense inntaket av denne væsken.
Jeg vet jo at det ikke er sunt,
og jeg er ganske sikker på at den er tilsatt noe som gjør at du blir hekta.
Skumle greier .. skummelt, men dritgodt!

Ellers renner vannet ned fra oven her hos oss i dag.
Det er grått og veldig høstlig.
For meg spiller det ikke så stor rolle egentlig,
for jeg setter kursen litt sydover i morra, men litt kjipt for dere som blir igjen her.
Korfu og Albania – here we come!

;o)

Ha en flotters dag dere, vil du se flere bilder finner du det her:

http://tisdagstema.se

8 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med deg….jeg liker ikke den uten sukker, den smaker pyton! Det er jo synd at man bare liker den sukkerholdige,.- men på den annen side ; det er visst ikke bra å drikke så mye av lightbrusen heller har jeg både lest og hørt! Så det så!
      Så jeg koser meg med colaen min enn så lenge jeg. Heldigvis drikker jeg ikke store mengder slik jeg gjorde før……
      Et colaglass med isbiter i…hva er vel bedre????
      Nattaklem fra meg <3 <3 <3

    2. Cola i alle former er deilig, jeg liker dessverre ennå bedre dem uten sukker, og det er jo ennå verre…proppfulle av E-stoffer, og de er helt klart vanedannende.
      For da jeg var liten jente fikk jeg alltid sitronbrus og fanta på lørdagskvelden, men ble aldri hektet på dem, ikke liker jeg kaffe heller, og i tillegg liker jeg en gang ikke øl eller vin, tvang meg til å late som jeg likte det i tenårene, men allerede før russetiden, så innså jeg at det ikke var noe for meg, og siden holdt meg til iskald cola som favorittdrinken 🙂
      Du har jo til og med fått navnet ditt på colaflaskene, så nyt den i blant med beste samvittighet <3
      Fortsatt god sommer, Marit <3

    3. Cola är ingen favorit hos mig, men ett glas Rosé i sommarvärmen är inte helt fel … eller varför inte … Cooling till flaska i alla fall med namnet ditt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg