Noen fantastiske dager på sjøen

Hei, hei der ute. Da er vi tilbake etter ei lita uke i båten – og for noen dager!! Skyfri himmel, sol og nesten helt vindstille. Noe som gjorde at vi kunne legge oss til på de ytterste holmene, langt uti havgapet. For en ferie!!!

Nå er vi tilbake på hytta. Og foreløpig fortsetter finværet. Det er jo synd og klage, men det er nesten litt for varmt. Iallefall i dag. Ikke et vindpust her oppe på toppen av øya. Ikke er det klarvær heller, men et lett skylag over himmelen. Likevel er det knallvarmt .. Ja, for all del, vil ikke bytte med noen jeg. For dette er god gammeldags sommer på Sørlandet! Slik det alltid var da jeg var barn ..

Drømmemannen har bursdag i dag. Men den bruker han til å flytte for noen venner. Litt kjipt, men det var i dag det skulle skje, så da så .. Jeg har forresten vært ute og padla sammen med sønnen min. En times tur. Veldig greit. Men litt skummelt. Spesielt det å komme opp i, og ut av, dette hylsteret av en kajakk. Men det gikk greit når jeg bare tok tia til hjelp. Ikke helt morro å prøve å komme opp av farkosten når det ligger flere brennmaneter og koser seg rundt badetrappa. Jeg slapp imidlertid å hilse nærmere både på dem og temperaturen i vannet.

Jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. Med mange flotte bilder fra sørligste delen av landet vårt. Gled dere! :o)

7 kommentarer
    1. Så deilig :)) endelig litt kos sammen, det har dere fortjent 🙂
      Hadde planer om å bade i går, men litt for mange brennmaneter for meg også ja !

    2. vi har en god sommer mange av oss i år ,men jeg unner spesielt dere det gode været etter den regnfulle sommeren i fjor :))no har vi hatt en knall uke første ferieveka til mannen og søndag stikker vi på tur så da blir jeg borte fra bloggen i ca 14 dager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg