Sol, sol, og mere sol .. tralalalalalalalala ..

Vi har tidenes sommer her sør. Den flotteste juli på 15 år sto det i avisen. Endelig var det vår tur! Drømmemannen har aldri opplevd hyttelivet på denne måten, og jeg føler jeg har fått tilbake barndommens sommerfølelse. Selv om jeg da ikke hadde en eneste liten bekymring eller ting som bare måtte gjøres. Det er sommer og sol og sørlandet viser seg fra sin aller beste side. Det kryr av båter i sundet og musikken fra Palmesus dundrer i bakgrunnen. Helt ut hit høres bassen fra konsertene i byen. Det sier jo litt om hvor stille det er … nesten ikke et vindpust ..

I går var det ikke musikken fra byen som var verst. Vi hadde fest.13 til bords og verdens beste fiskesuppe. Fem av gjestene skulle overnatte så jeg hadde gjort klar soverommene, men det endte med at alle ville sove ute. På solsengene og sofaen i bua. Kjekt med sånne gjester. Merker ikke at de er her en gang. Da vi sto opp satt alle rundt bordet ute, hadde trakta seg kaffi og greier. Helt perfekt. Etterhvert ble det felles frokost. Egg og bacon stekt på grillen, sånn utpå formiddagen en gang. Også det i strålede sol. Som du skjønner så har vi hatt noen dager uten så mye gjøremål. Iallefall en, i dag. :o) Og det gav mersmak! Så i morra pakker vi sammen det aller viktigte og tar noen dager i båten. Bare drømmemannen og meg. Det skal bli deilig det!

Langtidsvarselet ser helt fortreffelig ut. Nesten ikke vind, sol fra blå himmel og godt med varmegrader. Dette er nesten for godt til å være sant.

8 kommentarer
    1. så deilige bilder og jeg unner dere virkelig disse deilige dagene :))Vår juli har jo ikke vært like fin men vi har no iallefall ikke hatt masse regn :))og nå melder dei nydelig vær her også.
      Ønsker dere noen flotte dager i båten,kjekt for deg og mannen 🙂

    2. Godt å høre at du har det som plommen i egget 🙂 Det har du fortjent 🙂 Godt å lade opp alskens batterier til høsten. De får bare svette på med sol,jeg skal tåle det jeg 😀 bare ta på lite nok klær,så går det fint 🙂 Ha en fortsatt fin helg 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg