Solrik søndag i sør

Det har vært en fantastisk søndag her.
Vi har vært i familieselskap på Borøya i Søgne.
Krabbelag. Grilling. Kakespising. Unger. Masse folk som prater og prater.
Der har du det i stikkordform!

Akkurat når det gjelder krabbene så kan jeg styre min begeistring.
Det er sinnsykt mye jobbing for veldig lite føde.
Foretrekker å kjøpe et ferdig fylt krabbeskjell om behovet melder seg ..
og ser heller ikke helt kosen i å sitte der og grapse oppi dette
som ikke ser ut som det er spiselig engang ..

Vi kom dit i egen båt.
Og som du ser var værgudene på vår side i dag.
Bildene under er fra Nye Hellesund.

Så er det bare å krysse fingrene og håpe at det er slik vi får se
Sørlandet resten av sommeren.
;o)

7 kommentarer
    1. Nydelege bilder, men eg er litt fornerma på krabbens vegne. Viss det er noko i krabbane, kan ikkje dei ferdig renska måla seg med dei du kokar sjøl. Men det er vel ikkje akkurat no det er mest mat i dei.

    2. solkro: De fleste er vel ganske uenige med meg her, tror jeg. Merkelig at jeg, som er vokst opp med teane i tanga ikke liker sjømat. Men sånn er det bare ..

    3. Nydelige bilder,deilig med familie og jeg er uenig med deg når det gjelder krabber synes det er knallgodt 🙂
      Kryssser fingrene for flott sommervær 🙂
      Goe knib<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg