Heftige netter …

Klaget litt i forrige innlegg her. For at dagene bare forsvinner fra meg når jeg skal på jobb midt på dagen istedenfor i kveldinga. Men jeg har jo forsåvidt funnet en løsning på det da. Selv om det ikke innebærer at jeg blir mer sosial av den grunn. Når en tar nettene til hjelp er det utrolig hva en kan få utretta. Og jeg har jo, som nevnt tidligere, litt lakenskrekk den uka jeg jobber kvelden. Da kan en jo likegodt bruke de nattetimene til noe. Så denne uka har jeg ikke lagt meg før i to, tre tia. I går var nok klokka litt over tre til og med.

Men se her da!! Nå er snart alle prosjektene mine ferdige, har til og med festa trådene! Dermed er jeg klar for å starte på dåpskjolen. Om bare den pakka kan komme i posten snart …  ;o)

Ååååh! Fikk plutselig litt dårlig tid nå. Hadet! Må løpe etter bussen ..

7 kommentarer

Siste innlegg