Onsdagstema # 166 – Förbipasserande

Rett forbi og ut av bildet.
Mens vi cruiset rundt i en stor passasjerbåt for å jakte på hval
kom denne karen roende forbi oss i rekordfart.
Sviiiitsj, så var han allerede ute av synsvinkelen min.
Bildet er tatt i farvannet ved Den Dominikanske Republik.

Andre bilder til ukas Onsdagstema finner du HER.

Jeg er straks på vei til jobb.
Det er en kamp hver eneste dag, det er et eller annet som ikke vil lystre.
Tror kroppen og hjernen min allerede er i feriemodus.
Og akkurat det er jo en smule slitsomt ..

Begynner du ferien snart, har du noen gøyale planer?
Ønsker deg en fin dag, med eller uten ferievibber.

14 kommentarer
    1. OKBente: Velkommen tilbake til gamlelandet. :o) Er det bra, eller litt vedmodig? Må være spennende å bo en annen plass for en stund.

    2. Herlig bilde!:-) Ferieplaner? Yes, flytte heim til Norge. Og så håper eg å kunne få ein fjelltur eller to før sommaren er omme.

    3. Mycket kraft i hans armar för att orka med att ro. En väldigt bra fångad bild. Hoppas du står ut till semestern, får se framåt och allt som väntar. Själv åker jag på semester om ett par veckor.

    4. Tror vi alle kommer i et annet modus når det lakker og lir mot ferie.
      Jeg skal ha ferie i uke 28-29 og 30. Andre uka skal vi ta tog til Bodø, være der noen dager for så å ta toget til Trondheim å være der på hotell i helga, så er det strake vegen på hytta resten av ferien. Ber til øvrige makter om sol og godt vær. Ha en fin dag i det moduset du finner :)))

    5. For ett stilig bilde 🙂
      Det vannet var utrolig vakkert <3
      Jeg har ingen store planer for ferien, men skal nyte tiden med alle barna mine samlet <3
      og det er jo stort i seg selv 🙂
      Ønsker deg en så fin dag som du bare kan!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg