Tirsdagstema – Orörlig

Det er deilig å være norsk i Danmark. Et perfekt bilde til ukas tema, synes jeg. Håper venninna mi, som ligger rett ut her, tilgir at jeg kringkaster ho på denne måten. Vi var på sykkeltur i helga. 13 stykker fra Cognac Klubben Sør sykla fra Hirtshals til Skagen. Iallefall den ene veien.

Fire av oss tok returen også. I plaskende regnvær, hagelbyger og vind. Det var sykt hardt mens det sto på, men for en følelse etter å ha fullført da!! Spesielt om en tar i betraktning at jeg ikke har sykla noe som helst på 6 år .. Jepp, her var det verken kondisen eller sykkeltreninga som hjalp meg gjennom disse 10 milene, men rett og slett viljestyrken .. og jeg gjør det gjerne igjen. Bare ikke riktig enda.

God tirsdag til deg. Flere bilder fra ukas tema finner du om du trykker på logoen under.

8 kommentarer
    1. Livsrom: Baken var helt greit den. Hadde på et polstra trekk på setet da. Men ingen polstring i buksa. Hadde trodd jeg skulle fått vondt over alt. Stiv og støl og helt gåen. Men alt det der uteble! Er ikke verre enn normalt med vondter både her og der. Kanskje nettopp derfor .. jeg er litt herda både på det ene og det andre. ;o) For akkurat det var mye verre for 12 år siden. Og da hadde jeg ikke vondt en plass sånn i hverdagen.

    2. Starkt gjort av dig! Och kul bild, för visst kan man vara rätt orörlig i sådana stunder, sååå skönt att få vila en stund!

    3. Så tøft gjort! Ikke verst tatt i betraktning at du ikke har syklet på lenge. 10 mil er en god del, det hadde ikke jeg klart, og å dårlig vær….. Og baken? Hvordan er den uten “herding”?
      Forstår at du er fornøyd etter en sånn styrkeprøve! Jeg er imponert! Tøffingen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg