Mandagstema # 86 – Juni

Juni har starta fenomenalt her i sør.
Sol fra skyfri himmel og varmt – helt utrolig varmt flere dager i strekk!
Juni betyr lange, lyse sommernetter, måkeskrik og bølgeskvulp.
Om noen uker flytter vi ut på hytta og krysser fingrene for at dette været
er kommet for å bli. Minst til uti oktober en gang..
Som et plaster på såret for alle disse kalde, blaute somrene vi har hatt de siste årene.
Ja, faktisk helt siden jeg traff drømmemannen.
Årene før 2007 var sommeren omtrent som disse siste dagene vi har hatt.
Ikke hele tiden, men lange, gode innslag av sommervær.
Bikinivær fra morra til kveld.
Smeigedager.

Jeg er ikke så sykt klar for bikinien akkurat,
… men det fine været sier jeg absolutt ikke nei takk til.

Flere bilder finner du hos Helene:

Håper du også har fått en fin start på uka. :o)

14 kommentarer
    1. Herlig øyeblikksbilde! Vi har også hatt mange fine dager, og jeg har vel sjelden vært så pass brun så tidlig på sommeren. Satser på flere fine sommerdager! 🙂

    2. Oldemorbloggen: Alle har hatt det slik i barndommen. Merkelig. :o) Fikk forresten to kjempekule vinhøner i posten i dag. De var bare dritstilige og så forseggjorte. Til og med drømmemannen falt pladask! Tusen takk. Overfører pengene i morra. :o)

    3. Livsrom: Her har visst været holdt seg på “sommer” i over to uker. Håper ikke det er ferieværet vi bruker opp nå.. Var varmere her hjemme enn på Sardinia for to uker siden.

    4. fruensvilje: Det går bra her. Dattera har vært på rehabilitering, trent både fysisk og psykisk i to uker. Ho blir skrevet ut til fredag. Da får ho et tilbud to dager i uka. Går fremover og det er en god følelse. <3

    5. Vi har faktisk hatt en del dager med varme her på Mørekysten også…… Men nå er kulden tilbake, nysnø i fjella i dag:(:( Har prøvd meg på utendørs maling i dag, men det er så kaldt at det var vanskelig å smøre malingen utover (sutre, sutre). Jeg kan hvertfall stille meg bak ønsket ditt om en laaaaaaaang, varm sommer:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg