Tett på våren

Der det er liv er det håp heter det vel .. og vi lever fortsatt her nede på Sørlandet.
Nå er riktignok ikke disse spirene herfra, for skal jeg være helt ærlig har jeg ikke rukket
å studere våren her siden jeg kom hjem. Dessuten har det vel nesten regnet i ett også,
så det har absolutt ikke vært noe utevær. Bildene mine tok jeg i Oslo forrige uke,
på en av mine mange vandringer mellom sentrum og Rikshospitalet.

I morra er det allerede 17. mai. Merkelig hvor fort tiden fyker avgårde, selv om en ikke har
det gøy! Om jeg kunne bestemme så hadde jeg utsatt denne 17. maien litt. Noen uker.
Men siden jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt der, så hopper vi like godt over hele greia
her i huset. Holder oss innendørs og gjør som vi ikke er hjemme eller noe sånn.

Jeg som hadde så store planer for blomsterbedet på utsiden. Nettopp til 17. mai. Her er
det ikke gjort en dritt! De fleste tulipanene er spist opp av rådyrene og ellers ser det ikke ut.
Verken utenfor eller innenfor i dette huset. Det meste har stoppa opp .. men jeg kommer
sannsynligvis sterkere tilbake ved en annen anledning. Akkurat nå er det andre ting som betyr
mer enn et fint ytre og en velstelt hage .. sånn ble det bare i år ..

Enten du skal feire dagen, eller stikker til fjells, så håper jeg du får en flott 17. mai.  :o)

4 kommentarer
    1. Nei du er nok ikke i feirehumør akkurat forstår jeg, men håper alt går bra med datteren :)) og 17 mai er det jo hvert år 🙂

    2. Skjønner godt att ting står på vent hos dere nå,det materielle kan dere ta igjen,datteren din må du tenke på i dag.Selv stikker vi til fjells i morgen,bare for å slappe av.
      Ønsker dere god bering og kos dokke heime i morgen

    3. Fantastisk fine bildet 🙂 For meg blir det nok hjemme-17.mai, og om kreftene strekker til en lett fjelltur. Jeg trodde det bare var vi som er så “sære” at vi ikke stimlet sammen med andre 17.mai, men nei, det ser jo ut til at vi er flere.;)
      Ønsker deg i alle fall en fin dag:):)

    4. Vi feier som regel innadørs her vi 🙂 Vi bor jo midt i Oslo, og vi kunne sikkert tatt oss en tur ned i gryta,men som regel er det bare masete og det regner og er kaldt, så de siste par årene har vi kost oss med ting her inne, som det skulle være en hvilken som helst vanlig dag.Lager god frokost, drikker kaffe,spiser is, ser på tv og hekler 🙂 Vi liker det best sånn. Sender over en god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg