Himmelsk # 134

Mitt himmelske bilde denne uka er fra utsikten på hytta en litt disig dag.
En trenger jo ikke sol for å få fine bilder,
og når det attpåtil har blitt fiksa på i instagram ble det riktig så kult dette her.

Flere himmelske bilder finner du hos Petunia:

Må bare innrømme at det er litt bloggtørke her på Sørlandet for tia.
Det er altså grunnen til at jeg er litt fraværende.
Er riktignok innom hver dag, leser hos de aller fleste som er på vennelista mi,
men legger ikke alltid igjen noen spor, for det er ikke alltid jeg har noen vettuge ord å gi heller.
Så sånn er det med den saken altså!
Har til og med lurt på å slette hele greia, men tror jeg fikk overtalt
meg selv til å ikke gjøre det. Iallefall ikke i denne omgang.

Helgene kommer tett i tett synes jeg, det er rett og slett litt skummelt.
Om drøye to måneder fyller jeg 50,
og jeg vet ikke helt om jeg synes det er så stas,
selv om jeg godt vet at alternativet er verre.

Den tid, den sorg, enn så lenge er jeg bare i 40-årene!
Selv om det også er en god del mer enn det jeg
egentlig hadde foretrukket så er det svært lite å gjøre med det.

God helg, når den tid kommer.
Jeg har jobbehelg, så her er den over før den får starta.

14 kommentarer
    1. Ta en pause da vel. Og se om du vil begynne igjen……….:-)
      Jeg hadde tenkt å slette min, men så oppdaget jeg at bloggen levde videre uten meg…..så nå er jeg tilbake, om enn bare i liten grad….:-)
      Ha en flott dag, og vakkert bilde…:-)

    2. God morgen.Dette var rene maleriet :)du verden så deilig utsikt.
      Med tanke på alt du har vært gjennom og fortsatt skal gjennom kan en nok trenge litt pause,men det blir veldig trist om du forsvinner helt da vil du bli sterkt savnet så jeg håper det ikke skjer :)du får ha en fin jobbhelg

    3. Du er utrolig flink til å ta bilder:-D
      Jeg slettet den første bloggen min, etter å ha blogget i godt over ett år. Det er ikke mye jeg angrer på, men akkurat DET angrer jeg veldig på!! Hva med å bare la den ligge en stund? Du har jo samlet så mye fint her på bloggen din:-)

    4. Artig med en gammel vri på bildet 🙂
      Slette bloggen nå nei det må du da ikke gjøre ! og hva er vel 50 nå til dags ? bare et tall i rekken :))

    5. God helg md arbeid.
      Du MÅ da ikke finne på å slatte dette, det er da såååå kos å lese det du skriver, og du skriver sååå bra. Kjære søte Marit, hør på meg nå!!!
      Bildet var fantastik:))

    6. Du får gjerne gjemme deg litt hvis du vil det 😀 Men ikke slette!! Ikke finne på 🙂 Er så kos å gå inn hos deg å lese, og det er lov med fridager og ALT.. men ikke bli borte! Hører du?? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg