Hektisk, men koselig

Huset vårt var fullt av spinnville unger i helga. Eller, det virka som om det minst var 14, selv om det bare var to .. Enda en bekreftelse på at slike som nærmer seg 50 ikke er skapt for å ha småbarn på heltid. Takk og lov for at jeg ikke kunne få flere da jeg traff drømmemannen. For da er jeg redd vi ikke bare kunne levert tilbake igjen når vi hadde fått nok etter et par dager ..

Lørdagen her var knallfin. Våryre sørlendinger benytta dagen til å ta en fest tydeligvis. For her var det musikk og pratesjuke, halvfulle mennesker på annenhver terrasse omtrent. Bortsett fra her da, hvor det var latter og glade rop fra to skjønne barnebarn. Søndag var fullstappa med tåke og regn. Så dette har heldigvis tæret skikkelig på snøen! Og godt er det.

Jeg er hjemme med betennelse i øynene. Ser ut som ei kjøttkake i trynet og ser ikke så mye heller. Dermed er jeg bare kjapt innpå for å ønske dere en flott start på ei ny uke. Orker ikke sitte å glo på skjermen, orker ikke strikke, lese .. fatter ikke hvordan jeg skal få denne dagen til å gå i det hele tatt. Satser på at øyedråper/salve gjør susen til i morra. Selv om de på legekontoret mente jeg måtte gi det et par, tre dager. Høres ut som en skikkelig tålmodighetsprøve dette .. Typisk!!

5 kommentarer
    1. Kan tenke meg at det var hektisk ja :)) men kos også, å lenge de reiser hjem til foreldrenen etterpå hihi
      God bedring med auga dine 🙂

    2. Det er en tid for alt – også barnebarn. Så koselig! 🙂
      Jeg tilbringte lørdagen utendørs i Vennesla, og så når kvelden kom at jeg var blitt ganske rød og frisk i fjeset. Fantastisk vårdag og deilig sol! Og så er det skjønt når snøen regner bort også 🙂
      Lykke til med øyet. Ha en fin dag!

    3. Det høres ut som mine øyne når jeg kom hjem fra cruise,men det går over og det tar bare et par tre dager:))
      Høres ut som en trivelig helg selv om att det er travelt,godt dere hadde godt vær lørdag i det minste.
      Ønsker deg en fin dag og god bedring

    4. Uff, skikkelig dritt med øyebetennelse da, håper det går fort over. Må jo få gjort litt, og uten øyne-ingenting gjort, liksom.. Men kos med barnebarn, det kan jeg høre, og deilig å levere etterpå 😀 Det er et privilegium når dere er besteforeldre 😀 Det renner unna med snø her også HERLIG, og så får man bare sitte inne og strikke så lenge til det blir sol og deilig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg