Fortsatt mye snø i hagen, men ..

.. det begynner å komme seg.
Litt av plenen er dukka frem i den ene enden iallefall.
Ellers er det et tjukt dekke av knallhard snø og is over halve tomta.
For ikke så snakke om det på utsiden av gjerdet. Der jeg fikk ned 355 blomsterløk i høst.
Tror nesten ikke vi kommer til å se noe til de i år jeg.
For der er det ikke snakk om “bare” en halvmeter med isdekke, men snarere en hel en.

Ved nøye inspeksjon av hver eneste bar flekk innenfor gjerdet
dukka dette lille håpet opp.
:o))

.. og terrassen blir “større og større” for hver dag som går.
Så det er jo noe som tyder på at våren er i anmarsj, og godt er det!
Det gjelder bare å se på riktig plass på tomta!

Når bare isklumpene i pottene blir litt mer medgjørlige,
så skal nok innholdet her bli litt flottere å se på.
Enn så lenge får vi nyte de små tegnene vi finner.
Enten det er noen små, grønne spirer, eller en flik av en knallblå himmel.

Er bare innom en kjapp tur for å ønske deg en flott søndag.
Jeg skal på jobb om tre timer,
men først skal jeg ta med meg drømmemannen og bikkja ut en tur.
For jeg er på jakt etter bedre form, og den finner vi ikke hjemme i sofakroken iallefall.

Nyt resten av helga for alt den er verdt!
;o)

7 kommentarer
    1. Her er det bart..erta berta..hi hi.. Men nå snør det faktisk…lite tynt hvitt lag på bakken…
      Våren kommer nok til dere også, med både blomster og gressplen 🙂
      Ha en fin dag på jobb og lykke til i jakten på formen. Bare man kommer seg ut er den ikke så vanskelig å finne :-

    2. Nei, gjelder å se i ritkig retning av hagen 😀 Og ute i veiene er det faktisk noe bedre,hvertfall her i byen 🙂 Lykke til med trimmen 🙂 og med jobben. Glad jeg ikke skal før i morgen 🙂

    3. Deilige bilder fra hagen deres,:))en rar hund som velger å ligge på snø når der er bar mark hi hi og løkblomstre i blomst tross all den snøen,her har dei ikke kommet ut av jorden ennå .Så ja det kommer seg og vår er det åkkesom :))ha en fin dag på jobben

    4. Som alle andre venter også jeg veldig på at snøen skal forsvinne. Synes den er spesiellt treg i år jeg:-( Men bildene dine skaper jo en forventning og vårfølelse:-)
      Kos deg på jobb:-)

    5. Heia
      Føler vel også at selv om det er mye snø rundt forbi så nærmer det seg vår 🙂
      Og plutselig er det masse flotte blomster:)
      Hagen din ser flott ut 🙂
      Ha en fin søndag og goe knib<3

    6. Du har jammen meg mer snø i hagen din i Kristiansand enn det er i hagen vår i Sirdal, en merkelig vinter/vår dette her. Men de dukker nok opp løkene dine til slutt skal du se, blir vel en eksplosjon av farger nærmest over natta hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg