Mandagstema # 78 – Gul /Yellow

Dette bildet er fra i fjor på denne tia.
I år derimot, befinner blomsterbedene seg under en meter med snø ..

Flere bilder fra ukas mandagstema finner du her:

Vi har tilbragt helga på Varhaug.
Fantastisk vær og fin 50-års feiring med utrolig mange gaver.
Hmmm .. nesten så jeg ombestemmer meg med hensyn til å ikke feire min dag.
Hehe .. men så er det det der meg å være midtpuntet en hel kveld da,
det er reine torturen for meg, så da blir det vel sannsynligvis forbigått i stillhet som planlagt.
Synd vi ikke har ferie før et par uker etter,
for det å være bortreist på dagen er jo en godtatt unnskyldning hos de fleste.
Det at jeg bare sier jeg ikke gidder å feire blir mottatt
litt surt på en måte, fordi de fleste føler seg snytt for en fest.
Det må da være opp til enhver om en gidder å feire sin egen bursdag.
Eller hva mener du?

Det er snart påske og nydelig vær ute.
Dessverre litt for mye snø og litt for kaldt til at sommervannet på hytta blir slått på.
Om temperaturen bedrer seg så er likevel koplinga opp til vår hytte
gjemt under lassevis med snø, så vann har vi ikke på en god stund enda.
Dermed får vi bare holde oss hjemme.

Håper du har hatt en god start på påskeuka.
:o)

7 kommentarer
    1. Holdt lenge med 40-årsdagen min, liker IKKE å være midtpunktet jeg heller nei.
      Nå har jeg flytta fra snøen, ligger noen flekker igjen men ikke så mye, vårblomster derimot er det for tidlig med.

    2. en meter med snø hørtes da veldig masse ut,sånn skulle det bare vært i fjellet nå etter min mening :))håper dere får kost dokke hjemme alikavel.
      Vi har jo nettopp vært borte så her blir vi hjemme,og huset er fullt så alene er vi overhode ikke.
      Jeg er enig i att det må være opp til kvar enkelt om en vil feire en bursdag,selv tenker jeg som deg i så måte :))men noe lite må jeg alikavel ha i hus for jeg har noen venninner som kommer uansett buden eller ikke :))men jeg har jo i slutten av juni så det er stor fare for kaffe ute på terassen :))

    3. Det må være fullt tillatt å velge å feire bursdagen sin 🙂 Samboeren min er helt likedan, og jeg har full respekt for det 🙂 Man skal ikke gjøre ting bare fordi at andre forventer det.. De får heller bli litt sure da. Tross alt DIN dag, og den velger man selv. Samme med bryllup, og andre slike dager 🙂 Jeg feirer ikke særlig selv heller. Men fint at det var hyggelig å feire noen andre i helga da: Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg