Onsdagstema # 152 – Hoppsan

 

God morgen der ute.
Her fins et bilde for nesten alle anledninger,
om de er like bra er en annen sak,
men her kommer iallefall mitt bidrag til ukas onsdagstema ..

De andre kan du finne om du klikker deg inn på logoen under.
Ha en fin dag da, jeg må visst komme meg ut en tur.
Merkelig med den der appen jeg lasta ned,
det blir liksom mer gøy å ut og gå da.
Eller nesten en besettelse om jeg skal være helt ærlig.
Det var den første tanken jeg hadde i hodet da jeg våkna i 7-tia,
selv om jeg tvangslå en god time etter det,
for jeg skal jo klare å holde ut hele ettermiddagen og kvelden på jobb.
Nytter ikke å begynne så alt for tidlig da,
iallefall når en er av den typen som aldri kan legge seg
for å ta igjen litt tapt søvn på dagtid.
Der misunner jeg han jeg deler hus med gitt!
Han finner bare ut at det kunne vært godt å sove litt nå,
– og så sover han!

10 kommentarer
    1. Det var sol HER skjønner du, glemmer at det ikke nødvendigvis er likt over hele landet 😀 Har hatt snart en uke med bare sol her. Litt kaldt, men fiiiin sol 🙂

    2. frodith: Takk, takk. Er på jobb nå da, men fikk en laaaaang tur ute. Dårlig med sol da, men den kom for fullt da jeg nesten var hjemme igjen.

    3. Herleg bilde !
      Passar godt til temaet.
      Kva slags app snakkar du om ? No vart eg nysgjerrig, er det noko
      med trening å gjere, så treng eg ein slik….
      Fin dag !
      Anne-Mari

    4. Herlig bilde 😀 Er liksom midt i svevet 😀 nesten… Kos deg ute i sola, skulle gjerne gjort jeg også, men jeg er festet til skolebygget til kl 16 i dag… Men DA skal jeg ut å gå litt, har joggesko stående her ser jeg 😉 Ha en strålende dag i sola 🙂

    5. Sannelig fint bilde .-) Ha en fin tur, lurt med app, det bruker jeg også, men ikke nå, går bare ettpar runder rundt huset enda:-) Men nå skal jeg ut å strikkesola:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg