Tirsdagstema # Genomskinlig

Tirsdag allerede, og blogglysten min har liksom stoppa opp litt. Men tirsdagstemaet klarer jeg iallefall å få ut, og det er jo ikke så verst bare det?

Etter ei flott uke med sol og blå himmel er hverdagene igjen tilbake. Jobben kaller hele dagen, hver dag, men heldigvis er det ikke mørkt lengre når en endelig kommer seg hjem. Ikke er det mørkt når en går heller, så dette lover jo godt! Kikker du godt etter på busker og trær er det faktisk noen som gjør seg klar til en ny vår allerede, og det er bare deilig!

Bildet med det fantastiske genomskinelige vannet er fra Den Dominikanske Republik. Rette sagt ei øy utenfor, Cayo Levantado, eller mer kjent for Baccardi Island etter at det ble spilt inn en reklamefilm for den kjente drikken her ute. Vi var der litt utenfor sesongen og hadde nesten øya for oss selv, men etter alle solstolene å dømme er det nok temmelig folksomt her om du kommer på feil tidspunkt.

Ønsker deg som stikker innom en flott tirsdag. :o)
Flere bilder finner du om du trykker på logoen her:

11 kommentarer
    1. Asia og Marta (Besokpolen): Hei på deg. Normalt roer jeg meg også ned med å blogge. Koser meg og slapper av på denne måten. Men det funker ikke når jeg har besøk .. :o)
      I løpet av året skal Wizz air starte en flygning fra Kjevik (flyplassen i min by) til Gdansk, så da er det store sjanser for at vi ogå kommer til å ta en tur dit etterhert. :o))

    2. Ser så herlig ut 🙂 Og snart er det like herlig ute her i landet, kanskje ikke SÅ klart vann, men deilig likevel 😉 Ha en fin tirsdag Marit 🙂

    3. Nydelig bilde…. er ikke bare blogg lysten din som stilner av litt… jeg har selv vært fraværende og det er frivillig… er greit med bloggpauser…ha en fin dag…:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg