Tirsdagen som bare forsvant

Store planer i natt, ingen gjennomføring av noe som helst. Det er vel en grei og konsis oppsummering egentlig. Jeg la meg litt over to 
og husker ikke at jeg så det der forhatte
3-tallet, men jeg husker jeg så 6-tallet og ble enig med meg sjøl at det var litt tidlig å stå opp siden dette kom til å bli en laaaang dag. Tanke og handling var plutselig veldig enstemte her og vuuuups så hadde jeg sove vekk halve dagen!

11.30 våkna jeg!! Tror ikke jeg har sovet så lenge siden jeg var fjortis. Og ikke har jeg tenkt å fortsette med det heller. For en forferdelig følelse det var å se at tiden plutselig hadde løpt fra meg. Fytti!! Ikke hadde jeg noen bil heller, for jeg skulle jo gå til jobb i dag, dermed var det såvidt jeg rakk frem til kurset i tide .. svett, litt halvstressa og egentlig bare såvidt halvvåken.

Nei takk, jeg vil helst ikke ha en reprise av denne dagen .. 🙁

Ellers, tja, det har vel ikke skjedd så mye siden sist. Ser litt mørkt på disse arbeidsoppgavene jeg egentlig burde ha kunnet for lenge siden. Kan ikke fordra når jeg ikke behersker det jeg skal jobbe med, da er kjelleren ganske nær og alt blir bare trist og leit. Gruer meg litt til å gå på jobb til og med. Det er jo ikke første gang i livet jeg har det på denne måten. Må bare innrømme at det blir verre og verre å få inn ny input i denne hjernen min og jeg blir så misunnelig på dere som har satt dere på skolebenken igjen og ikke ser på det som annet enn en ny hverdag, spennende og utfordrende.

For meg virker det mer uoverkommelig .. Men jeg vet jo av erfaring at etterhvert så har jeg karra meg opp til et litt høyere nivå jeg også. Det er iallefall det som har skjedd de siste årene. Etterhvert glir det inn noe, sakte men sikkert. Og da blir timene på jobb veldig greie. Som før. Jeg håper det ikke er så alt for lenge til.  ;o)

Jeg håper også at din dag så langt har vært bedre enn min. Det skal vel igrunnen ikke så mye til! Ønsker deg en fin kveld.

3 kommentarer
    1. Skjønner att det ikke var den beste dagen å sove lenge på,samtidig som jeg tror du virkelig hadde godt av å sove ut litt.
      Det meste nye som skjer på jobb kommer nok inn litt og litt,men at en gruer seg inntil den dagen er ganske normalt tror jeg uansett alder.Lykke til det går nok bra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg