Himmelsk # 124

Kan jeg friste med en liten bit av paradiset Tulum i Mexico?
Det er vel passende for ukens himmelsk tenker jeg.

Jeg er så reiselysten at jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn!
De siste fem årene har vi hatt en langtur på denne tiden av året.
To ukers sol og varme til fjerne himmelstrøk.
I år blir det ikke noe av det.
Først fordi vi ikke kan dra når vi ikke vet noe om min datters operasjon.
Så fordi sjefen til drømmemannen brakk ankelen forrige helg
og dermed blir det en stund til mannen min kan få fri.
Dessuten ligger vel ikke akkurat 50.000 og bare venter på å bli brukt opp heller ..
så nei, det er vel bare å prøve å stagge rykningene i reisefoten
og håpe på at alt ligger bedre til rette neste år.

Nå er det helg og jeg skal straks på fest for å ta farvel
med en del av de som tok sluttpakke på jobb.
Det er rart og trist når så mange forsvinner ut av huset.
Vi som er igjen får veldig mye plass og tomme rom rundt oss.
Enn så lenge, for det er sikkert noe på gang der også, vi trenger liksom ikke
all denne plassen når staben er halvert siden de bygde.
Så snart deler vi vel med noen utenfra,
eller blir flytta på til mindre lokaler en eller annen plass.
Der må det vel også være noen penger å spare.

Flere bilder å drømme seg vekk i finner du her:

God helg til deg fra meg.
:o)

14 kommentarer
    1. ernashus: Takk. Ja, det var flott å bo der også. Ligge på hemsen i hytta om natta og høre bølgene bare noen meter nedenfor. Løpe rett ut døra og ut i det turkisklare vannet om morra’n. Kunne godt vært her en gang til ja ..

    2. fruensvilje: Smiler med deg. :o) Skulle gjerne snikt meg med i bagasjen! Selv om jeg ikke er så tilhenger av luksushotell. Jeg foretrekker heller å bo i slike hytter som på bildet her .. Men det er jo godt at ikke alle er like ..

    3. frodith: Om sommeren er jo vi bare på hytta. Enten det er sol eller regn. Sitter der så forbanna tålmodige og bare venter på neste solgløtt .. år ut og år inn .. Noe så teit egentlig!

    4. Grete: Til neste år derimot .. hehe. Inntil da er det iallefall ikke noe bygging eller større oppussing på gang. Så kanskje de pengene vi har spart, ved å betale for mye inn i skatt, kan settes av i år. Til en ny drømmeferie ..

    5. Det bilde, å, jeg fikk en slik lengsler, satte meg ved pc’n og bestilte flybillett , bare til Spania for 14 dager i april. Glede ;)) god helg 😉

    6. Et deilig drømmebilde :)) jeg har heller ikke råd til noen slik drømmeferie i år, av naturlige grunner hihi men skal kose meg ekstra i nyhuset og seilbåten !

    7. Jeg har også lyst til å reise!!! NÅ!!! vil ikke vente til sommeren.. men må holde meg på jobb,kan ikke reise før sommeren.. Får lage meg en sydentur her inne 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg