Venter på våren

Det ble et lite solglimt her i sør også gitt!
Og akkurat da vi var ute og gikk tur. Himla flaks egentlig.
For siden har det regnet og regnet.

Var ikke så lett fremkommelig i dag.
Veldig dårlig brøyta, bortsett fra hovedveiene da, men der gidder vi jo ikke å gå.
Dermed har vi tråkka oss gjennom skogen med snø til knærne
og gått i trapper med livet som innsats..
Men siden vi kom hjem har vi ikke gjort en dritt,
verken bikkja eller jeg.

Nå er det rekewok på menyen og om halvannen time skal jeg på jobb.
Siste kveldsskift i gammel turnus.
Får bare nyte det, for om tre uker er det ikke så mye igjen av dagen før jobbøkta.
Men vi får andre goder og de kan jeg fortelle om en annen gang.

Fortsat god mandag til deg.
;o)

13 kommentarer
    1. hjelpes ka snø dere har samlet på da :))kan tenke meg att regn blandet ned i all den snøen var trasig å gå tur i.Får bare krysse fingrane for en bedre sommer.Ha en fin jobbkveld da

    2. Liljema: Sakte ja .. det var ordet! Men, men, den kommer nok en gang likevel, den våren. Og før vi aner ordet av det så er den over! ;o) Men da kommer forhåpentligvis min ynglingsårstid: SOMMEREN!

    3. May: Vinter er greit, om det er vinter da. Hvit snø og eeeeh .. blå himmel, som på postkortene. ;o) Men er er det jo somregel bare slaps og iskald slush på veiene.

    4. Hanne: Er ikke tålmodig! Men vet jo at det eneste jeg kan gjøre er å vente og vente, eller prøve å gjøre det beste ut av det vi har nå! ;o)

    5. frodith: Hehe .. jeg spiser blåbær nesten hver dag. Iallefall når de er på tilbud på Rema. ;o) Men vår nei, det er nok en stund til vi kan kalle det det.

    6. Jeg har også tråkket og gått i snøen gjennom byen i dag. Fin himmel og ikke så verst temperatur 🙂 Men ikke akkurat vår nei… 😀 Kjøpte meg noen bringebær da, som et forsøk på å late som det er vår liksom… 😉

    7. Du får nok våren før meg, men vi må nok være tålmodig, og det er vanskelig, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves..Ha en fin kveld:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg