Himmelsk # 121

Hei og hå, her kommer jeg og!
Himmelsk, fredag og helg på øyeblikket, kan det bli bedre?

Bildet mitt er fra Girona i Spania.
En fantastisk flott by som befinner seg ca. 100 km nord for Barcelona.
Det var igrunnen bare tilfeldig vi havna her, men jeg ville ikke vært turen foruten.

Om du liker gamle hus, kirker og murer så er dette plassen for deg!
Flere bilder herfra blir lagt ut i løpet av helga,
så ta gjerne turen innom seinere for å bli ytterligere frista
til å ta en aldri så liten helgetur hit i løpet av våren.

Flere himmelske bilder finner du her:

God helg fra meg til deg.
:o)

10 kommentarer
    1. Paafyll:: Uff. Jeg får frysninger bare jeg ser ordet kreft, uansett om det en grei type eller ikke .. Er vel ikke en ting som skremmer meg mer enn akkurat den sykdommen.
      Dattera har det etter forholdene bra. Venter på time til ny operasjon for å fjerne hele svulsten, eller det de kan få vekk. Litt uklart alt sammen, synes jeg. Og verken lege eller sykehus er lettere å få i tale nå enn sist. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. De lovet at det skulle skje innen tre måneder, nå er det snart gått en ..

    2. Nå harjeg kostmeg med alle spania bildene dine – som du vet elsker jeg bildene du tar:-)
      Takk for omtanken – vi har faktisk drukket champagne i helgen med alle barna – det er kreft e, men en lymfon kreft som kan behandles i forhold til tarm kreft med spredni g som ville vært slutten. Dette skal vi klare og har kommet ut av noen helvetesuker! Hvordan er det med datteren din nå? Takk:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg