En flott dag

Vi har gått og gått og gått. Akkurat nå, her jeg ligger på senga med beina høyt, angrer jeg litt på det.. Vi skal ut og spise middag snart og egentlig har jeg ikke lyst til å bevege meg en centimeter mer i dag. Men da sulter sikkert drømmemannen ihjel i løpet av natta..

Vi har sett mye forskjellig i dag. Gikk ut 9.30 på morrakvisten og returnerte rett før kl. 20.

Vi spaserte fra hotellet til Guell Park hvor vi tilbragte formiddagen. Da vi gikk derfra forsvant det lette skylaget og resten av dagen ble helt knall! Sol fra blå himmel. Kunne ikke vært bedre.

Har hatt en tur til stranda og deretter en stund rundt i den gotiske bydelen. Mye flott å se her og jeg gleder meg til å dele flere bilder med dere når jeg kommer hjem. 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg