Et lite livstegn fra Girona

Hei på en fredagskveld. Her kommer en hilsen fra Spania. Siden jeg bare har med meg nettbrettet så blir det en særdeles liten sådan. Kan ikke fordra dette brettet!! Trodde det skulle gå seg til etterhvert, men det gjør det visst ikke.. Det var det kjipe. Resten er bare fryd og glede. Vi storkoser oss! Girona er ubeskrivelig vakker, snakker da om gamlebyen, resten har jeg ikke tenkt å se noe videre på i denne omgang, selv om det er lite sannsynlig at vi skal tilbake hit noen gang. Det er jo så utrolig mange plasser i verden jeg har lyst til å se og da er det jo dumt å rote seg tilbake på samme sted så mange ganger. 🙂 I morra skal vi tilbake til Barcelona. Gjorde en tabbe da jeg booka, med det resultat at vi egentlig har to hotellrom i to forskjellige byer disse to første nettene… jaja. Mer om det kommer sikkert i et innlegg når vi kommer hjem. Begge hotellene våre ligger iallefall veldig greit og sentralt til, standarden er grei og prisen enda bedre. God helg til deg som kikker innom.

8 kommentarer
    1. Jeg er som deg…elsker bygninger, murer, borger, vinduer, dører…gatemiljø…jeg pleier bare å suge inn alle inntrykk og knipser rundt med hjertet <3
      Det høres så absolutt som dette er et sted for meg...da var det sånn at dere reiste med Ryan air...jeg har aldri gjort det før...for det er vel bare dem som har flyvninger til denne byen.
      Jeg gleder meg veldig til å høre mer om Girona og se bilder <3
      Så glad for at du deler denne byen...hit vil jeg 🙂

    2. passion4lifeandtravel: Girona var knall! Iallefall for meg som liker gamle bygninger, murer og borger. Det er stort sett det vi fikk med oss fra denne byen. Med hurtigtoget, som var oppe i 256 km/t, tok det bare en halvtimes tid fra Barcelona. Virkelig å anbefale neste gang du er der. Bilder kommer i løpet av helga tenker jeg. :o)

    3. Så vakkert bilde, jeg gleder meg til å høre mer om denne byen Girona som ikke ligger langt fra Barcelona, men som jeg aldri har vært i…håper du har også her vært flittig med kameraet 🙂
      Gleder meg så klart også til du legger ut bilder av Barcelona, en by jeg liker godt <3

    4. ser derekoser dere så flott :)håper dere har deilig vær også.
      Slapp av og kos deg blogge kan du gjøre når du kommer hjem,ja selv om det er hyggelig med litt livstegn da :))

    5. Hi-hi.. 🙂 Ja, jeg skjønner problematikken må jeg innrømme.. Har jo anskaffet nettbrett jeg også,, for å ha når jeg er uten nett i mer enn en dag 😀 Nei, å lage innlegg er bare ikke lett, helt enig, man ser ikke hva man skriver en gang 😀 men til å skrive kommentarer, og svare på kommentarer, synes jeg det er helt fint. Men innleggene, HELT enig.. Så fint å høre at du koser deg. Spania er sikkert litt deilig nå. Og når jeg tenker meg om så var det kanskje du som var innom og var anonym på siden min i går 🙂 for du er jo i Barcelona-området ja 🙂 Girona er jeg ikke kjent med, men vi får sikkert mer fra deg senere 🙂 Kos deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg