Klar for helga ..

Fredag – og foreløpig er ikke det noe å rope hurra for. Ikke spør meg hvor denne uka ble av, for jeg aner ikke. Den kom og gikk, uten at jeg egentlig har registrert verken dager eller andre ting.

Julepynten er rydda vekk. Sakte men sikkert. Ellers er ikke de andre tingene kommet opp igjen så det er temmelig tomt her. Det trengs sårt en skikkelig rengjøring, pluss nye planter og blomster. En blomsterkvast for helga hadde jo sikkert gjort seg. Med sånt må jeg jo hanke i hus selv, så da blir vel ikke det noe akkurat i dag.

Var riktignok ute og handla litt mat i går. Pluss ny kaffimaskin og ny vannkoker. Jeg måtte jo til legen uansett, og det var jo rett ved siden av. Det var mer enn nok luft og nye omgivelser for meg. Rett hjem på sofaen igjen, og der ble jeg. Jeg er så lei!! Skikkelig kjip start på det det nye året.

Jeg som til og med vurderte å lage en ny blogg for 2013. Med nytt navn. Midtlivskrise høres jo dritkjipt ut. Ikke det at jeg føler elendigheta er over, men jeg hadde likevel tenkt å spore inn på en litt mer hyggelig vei. Prøve å være positiv og glad, konsentrere meg om de gode øyeblikkene. Men akkurat nå passer jo navnet perfekt – igjen. Så jeg blir vel bare værende her da og sipper videre.

God helg til deg fra meg. :o)

4 kommentarer
    1. tromsfruen: Det er jo mulig at alle overgangsplagene bare har tatt en pause, nå som det har vært så mye annet galt her. Det har skjedd før. En får ikke mer enn en kan bære, heter det jo så fint, selv om jeg har vanskelig for å tro den der .. Uansett, akkurat nå er iallefall heteturer og søvnproblemer forsvunnet litt herfra. Og godt er det!!

    2. Det tar nok litt tid å komme til hektene etter den influensaen, så bare hvor lenge jeg hanglet etter en liten forkjølesesrunde før jul.
      Det er jo positivt dersom du ser en ende på krisa du har vært i, da går det iallefall den rette veien. Jeg synes nå du har en interessant blogg uansett navn.
      Ha en fin fredag og fortsatt god bedring! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg