Himmelsk # 115

Liker ikke vinter jeg, men det er fint å se på da.
Ikke går jeg på ski og ikke liker jeg andre vinteraktiviteter heller,
så denne årstiden kunne jeg godt ha vært foruten.
Men det fins jo ufattelig mange flotte motiv og forevige på denne tiden av året også,
selv om en nesten fryser fingrene av seg i forsøket på å fange
det perfekte øyeblikket.

Bildet over er et mobilbilde fra vestlandsturen sist helg.
Irriterende nok kom jeg ikke helt frem til disse gamle bygningene,
for vi valgte feil vei ned mot sjøen.
Men neste gang muligens ..

Snart helg igjen folkens!
Her har vi ingen faste planer bortsett fra på søndag.
Men vi har masse som ikke er gjort, og som strengt tatt må gjøres.
Som det å begynne på julegaveshoppinga f.eks..

Flere himmelske bilder finner du her:

16 kommentarer
    1. Det ser inte så lätt ut att komma dit man måste väl ha båt då?
      Tycker att det ser fint ut i alla fall med alla små kobbar med snö på.
      Ha en fin fredag.
      Kram meta

    2. Så vakkert bilde!!! Ja, vinteren gir mange fine motiv, det skal den ha! Ellers er vel ikke jeg heller så glad i denne årstiden… men snart snur solen, og da går vi plutselig mot våren igjen!!

    3. Nok et usedvanlig vakkert bilde :)og slike motiv får du nok bare om vinteren :)er ikke et vintermenneske jeg heller,skolebarna hadde utedag på isen i dag ,og da bussen plukket dem opp ,kom det fra en gutt ,varme,det er det beste som finnes :))stakkaren hadde nok frøse godt ute på isen i dag

    4. I am like you Marit, not into winter sports, but love, love, LOVE the scenery. We have had very little snow so far, but perhaps once January comes, that will change.

    5. Virkelig vakkert!!! og likte kjempegodt du hadde slik en flott forgrunn i bilde og ikke fullt så masse himmel, dette kan du jente!!! en nytelse å se 🙂

    6. Så vakkert bilde <3
      Hadde nok klart meg fint uten vinter, savnet den ihvertfall ikke da jeg bodde i sør-øst Asia :-)...men...utrolig vakker å se på, og mye vakkert å fange for et fotoøye.
      Ønsker deg en kos dag <3

    7. Liker ikke vinteren jeg heller. Men kan ikke nekte for at den til tider er fantastisk vakker. Slik som på dette bildet. Flott motiv og nydelige farger på himmelen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg