Tirsdagstema # Vinter

Litt seint ute i dag, men sånn ble det bare.
Bedre å være sein enn ikke være med i det hele tatt.

Bildet mitt er knipsa i dag morges.
Litt før arbeidstid og litt før sola sto opp.
Selve soloppgangen rakk jeg ikke å få med meg ..

Flott, ikke sant?
Slikt vær kan vi godt ha mer av,
selv om gradestokken krøyp godt under ti minusgrader.
Huttetu, jeg er ikke skapt for denne kulda jeg,
men det tar seg særdeles godt ut på bilder!

Andre vinterbilder finner du ved å klikke på logoen:

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg