I farta!


Tror egentlig jeg prioriterte helt feil i ettermiddag!
Istedenfor å gå i kø i Julebyen Egersund
hadde jeg personlig hatt mer igjen for en tur langs sjøkanten ..
Det var en fantastisk himmel,
og jeg fikk bare foreviget den via togvinduet
på strekningen fra Egersund til Varhaug.

Det var alt for mange folk i Egersund.
Vi var der nok på helt feil tidspunkt, bude ha drøyet det til i kveld,
eller tatt det i går da de åpna.
Lørdag formiddag var iallefall helt feil.
Spesielt for meg som hater køgåing og store forsamlinger av mennsker.

Mannfolka plasserte vi bare på en pub, enkelt og greit.
Så gikk venninna mi og jeg rundt og kikka i bodene,
og de forskjellige butikkene.
Det ble ingen shopping verken på den ene eller den andre.
Ikke fordi det ikke var noe å kjøpe, men når det er så folksomt så gidder ikke jeg det der,
og venninna har vel aldri hatt den store shoppingånden.

God lørdagskveld fra meg til deg.
.:o)

5 kommentarer
    1. nydelige bilder.Ikke alle tider like greit å hvite hva som er rett eller ikke,men no har du vært der :)kos deg godt i kveld da og god tur heimover igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg