Et lite livstegn

Siste besøk på sykehuset for i dag er over. Skal tilbake i morra tidlig. Det går etter forholdene bra, sier de som har peiling på dette. Ho ser vel ganske bra ut også, etter å ha vært gjennom en slik lang operasjon, selv om ho enda ligger på overvåkinga og blir der til i morra en gang.

Ho var sløv, kvalm og hadde veldig vondt i hodet. Vi fikk forklart at det var pga. ødemer etter operasjonen. Ho var litt sinna for at ho ikke fikk sove, hata å bare ligge sånn uten å verken være våken eller i drømmeland. Og slik blir ho hele natta, for de gav ikke noe sovemedisin til folk som var hjerneopererte. De måtte ha full kontroll hele tiden for å se om alt gikk bra. Forståelig nok.

Svulsten er ikke fjerna. De har bare tatt vekk noe av den for å analysere greia. De tror plutselig ikke at den er ondarta lengre! Det bør jo være gode nyheter, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på lengre ..

Tror jeg må prøve å sove litt nå .. Det har vært en helt fryktelig dag, mange tårer og enda flere bekymringer. Dattera mi vil hjem og det er ikke noe annet jeg heller vil enn å ta ho med meg akkurat dit. Selv om jeg vet det ikke går. Ikke med alle de ledningene som hang fast både her og der .. og den formen ho er i nå.

Og nå klarte jeg å søle ut ei kvart Coca Cola i senga!! Akkurat ja, god gammeldags feitende cola. Jeg har hatt en syk sprekk i dag. Mer kalorier enn jeg har fått i meg de siste par ukene sikkert, så jeg føler meg både kvalm og utilpass jeg også ..

Shit! Det ser ikke bra ut heller.

10 kommentarer
    1. he he flirer litt i det tragiske:)synes eg ser deg badet i cola,tenker den var deg vel undt selv om den helst skulle vært innabors og ikke utabors 🙂
      Håper virkelig att svulsten er godartet så kanskje hun slipper flere opperasjoner.Min far hadde en godartet svulst på hjerna,han fikk fjernet mesteparten men ikke alt var mulig å ta,det har gått kjempefint og han har ingen men etter opperasjonen som ble utført for mange år siden,krysser fingrane for att det samme gjelder din datter.Klem fra Connie

    2. Stakkars deg, og stakkars datter, dette er ikke småtterier å forholde seg til, og nå den bekymringen at de ikke fjernet svulsten….bra hvis den er godartet, men det hadde vel vært bedre å ta den uansett? Men de vet nok hva de gjør, og hvorfor. Håper du får en god natts søvn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg