Mandagstema # 68 – Gjerder

Mandag, den verste ever ..
Rikshospitalet er et mareritt av kaos, rot, misforståelser og mangel på styring.
Skulle ikke tro det var mulig i et land som Norge.
Men vi er tydeligvis ikke kommet lengre her enn i resten av verden.
Det er bare det at i Afrika f.eks. er det kun damene som holder hjulene i gang,
mens mannfolka bare ligger i skyggen under et tre og drikker.
Skulle nesten tro det var det de gjorde på Rikshospitalet også, og ikke bare mennene.
Vi har hatt en helt jævelig dag, og det meste kunne vært unngått spør du meg.

Sannsynligvis blir dagen i morra enda verre.
Men så må det vel begynne å gå rett vei igjen for oss også ..

Tilbake til gjerder, jeg føler vi har stanget hodet i sådanne hele dagen.
Men gjerdet jeg viser her befinner seg på en bro oppi fjellheimen,
en plass på veien mellom Karmøy og Hovden.
Nærmere beskrivelse kan jeg ikke gi deg akkurat nå.
Bildet er tatt for fire uker siden.

Andres gjerder finner du her:

7 kommentarer
    1. Det bilde ville jeg gjerne ha hatt på veggen… Man kan ikke helt se enden, og det virker som man bare kan gå og gå uten at man kommer frem…
      Trist at det skal være bare rot på Riksen, men dessverre overrasker det meg ikke.

    2. Et nydelig bilde,det gir en ro å se på det.
      Det var trist å høre att dere føler att dere har stanget hode i veggen i dag,får bare håpe att morgendagen blir bedre på akkurat det området og att du også blir ivaretatt klem

    3. Flott bilde,synd å høre for jeg følte meg veldig godt mottatt og trygg men nå er jo det noen år siden . Spør og grav heller en gang for mye enn for lite,håper dere får det bedre etterhvert tenker på dere begge:)
      Goe knib<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg