En typografs arbeidsplass

.. kan for eksempel se slik ut. Iallefall der jeg sitter hver tredje uke, når jeg jobber på helgemagasinet vårt. Aller helst ville jeg hatt en fast plass, som bare var min. Men det går jo ikke. Jeg er nok ikke den som er mest tilhenger av åpent landskap heller, men inne i denne kvinnedominerte avdelingen her så er det ganske stille og rolig. Til å begynne med trodde jeg nesten jeg hadde forvilla meg inn på lesesalen i et bibliotek. :o)

Dette innlegget ble til etter at Tove viste hvordan en lærers arbeidsplass kan se ut.
Henger du deg på, og viser oss din arbeidsplass?

6 kommentarer
    1. Så kos å få bli med deg på jobben :-)…så det er typograf den flotte damen er <3
      Selv har jeg allerede tatt med bloggen en del ganger til jobben under kategorien: Mitt forundelige liv...men...jeg kan sikkert lage nok et innlegg om arbeidsplassen min 🙂

    2. God idet dette. Artig å se hvordan arbeidsplassene til folk ser ut. En typografs arbeidsplasse ser alså slik ut. Hadde forestilt meg en typograf står der nesten med bokstaver og en trykkemaskin i handa jeg.

    3. Et koseligt hjørne har du iallefall :))men jeg må si jeg skjønner deg når det gjelder åpne landskap,innimellom er det sikkert bedre med et rom hvor en dør kan lukkes.
      Får se om jeg hiver meg på arbeidsplassen,må i så fall bli eks arbeidsplass for min del :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg