Deaktivert iPhone! HJELP!!

Dagen begynner heller dårlig her. Mobilen min har klikka. Siden det er en jobbmobil, med jobbmail og det hele, så må jeg ha kode på den. Normat kan du gå inn og slå den av, har jeg blitt fortalt, men ikke på min telefon nei! Det har gått greit helt til nå. Men nå tror jeg dritten har klikka! Jeg slår ikke feil kode, jeg har aldri slått feil kode før og er 199% sikker på at jeg ikke gjør det nå heller. Treffer de rette tallene gjør jeg også. Men hjelper det noe?

Nope. Når jeg trykker på det andre sifferet i koden, så dukker det to prikker opp på skjermen. Et for det andre tallet, et for det tredje. Er det da rart at det blir feil?

Etter litt googling her begynner jeg å tro at jeg bare kan avskrive denne tullete mobilen. Jeg har nemlig prøvd mer enn de som har tatt bilde av skjermbildet til høyre her. For på min står det nemlig .. prøv igjen om 15 minutter.

Noen gode råd? Eller kan jeg bare kaste møkka?

19 kommentarer
    1. Helt enig med dere, har “arvet” mammas iphone 4, da hun fikk seg samsung s5 :/ den likte ikke meg, så den ble seff deaktivert, og ikke får jeg åpnet den på itunes. Holdt på i 3 dager nå :/

    2. jeg vet ikke åssen jeg kobler til itunes fordi min er deaktivert hva skal jeg gjøre

    3. hater iphone: Jeg tok den med til it på jobb .. og da funka den plutselig igjen, Kanskje den bare trengre litt hviletid? Hehe .. Men er fortsatt ikke noe glad i denne Apple-greia og kunne jeg velge så hadde jeg garantert tatt en Sony Ericsson Xperia eller noe sånn.

    4. andrea: Vettu hva som funka .. jeg tok med dritten til it på jobb, i avslått tilstand. Så slo de den på og VIPS så var alt ok!! Irriterende og flaut, men det viktigste er jo at jeg ikke mista alt. Men fortsatt liker jeg altså ikke iPhone, fatter ikke at de ikke kan gi oss en annen mobiltype heller.

    5. Har tlf slått seg av kommer først pin-koden opp. Så den vanlige koden. Skjedde noe det samme med meg 🙂 Så prøv både pin kode og vanlig kode.

    6. hold inne låseknappen og hjem knappen i 10 sek så restarter du iphonen, ingen ting vil bli slettet heller

    7. Kristine Buxrud: Klarte ikke å vente 15 minutter, så nå er den låst i en time. Har slått den av. Like før faenskapet går i søpla nå!

    8. Prøv først å vente til 15 min har gått. Hvis den ikke funker da, kan du jo skru av den av, alltså holde inn den øverste knappen, og skru den på igjen. Hvis det ikke funker, så holder du inne den runde knappen nederst og knappen øverst likt kjempe leeeeengeee! håper det funker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg