Tirsdagstema # Avstånd

 

Uendelig … er også en måte å beskrive avstanden på ..
Vet ikke om denne broa oppe i fjellheimen var så uendelig lang som det ser ut som,
men sikten var iallefall så dårlig at det så sånn ut.

Her i Sør-Norge er det ikke noe i veien med sikten i dag.
Sola skinner, himmlen er blå og det er også tallene på gradestokken utenfor.
Men jeg har iført meg superundertøy og funnet frem ullgenseren og er straks klar for en luftetur.
Skal jo ikke på jobb før i ettermiddag, så noe frisk luft må en jo ha før den tid.
Starta dagen med å sende ei venninne melding om ho skulle være med.
Har ikke fått noe svar, så enten jobber ho eller så sover ho vel etter ei nattevakt,
derfor tar jeg ikke sjansen på å ringe så dermed blir det tur for meg og bikkja.

Og min forholdsvis nye app da ..
men den forteller jeg litt mer om en annen gang.
Ha en fin dag! :o))

Flere bilder i ukens Tirsdagstema finner du her:

10 kommentarer
    1. Pysselfarmor: Å nei da. Det fortsatte opp i tåkeheimen. Helt til vi kom ut “på en andre siden” og et ufattelig flott vinterlandskap åpenbarte seg i sola!

    2. Utrolig bra knipset, broen gikk bare ut i ingenting liksom, himmelen,eller… what ever 🙂 herlig. Gir rom for drømmer det bildet der 🙂 Og så herlig at du pakker deg inn og kommer deg ut før jobb, det ville jeg også gjerne gjort her. Men begynner kl ca 8 å jobbe, og masse møter etter jobb i dag… så ikke på vei hjem før mørket begynner igjen tror jeg..Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg