Trenger du en pause?

Vel, isåfall fant jeg en godstol til deg her.
Om du er i Kristiansanad vel og merke, og har behov for å hvile beina litt
mellom shoppingrundene og turene opp og ned
til bilen for å sette fra deg posene ..

Kanskje ikke den mest romantiske plassen å strekke på beina.
Men en stol er en stol ..

;o)

Har shoppa litt i dag.
Vært hos legen, blitt påspandert lunsj av dattera
og har egentlig hatt det veldig koselig.
Om halvannen time skal jeg på jobb og der blir jeg til rett rundt midnatt.
I kveld, som resten av kveldene denne uka ..
bortsett fra lørdag da, for da er det heldigvis fri.

Her har vi hatt sol og tålig fint vær.
Frisk temperatur, men det er vel ikke annet å forvente på denne tiden av året.
Håper det er omtrent slik i morra også,
for jeg har et par bæreposer med løk jeg skulle hatt i jorda.
Før det blir frost i bakken.
Og da haster det vel egentlig litt nå?

God mandag til dere.

5 kommentarer
    1. God å høre att du har hatt en god dag :)den stolen var nok litt malplasert men fin,synd eigeren ikke fikk den omtrekt framfor å sette den ut.
      Ønsker deg en god jobbvake

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg