Da ble det seng likevel :o)

Etter en hektisk jakt på finn.no, etter en ny seng til dattera, er den nå endelig i hus. Ikke i riktig hus, men her hos oss, og der blir den nok stående en ukes tid til de overtar leiligheten.

Så fin ut denne. Rent bortsett fra at den mangler ben eller ramme, noe jeg trodde alle kontinentalsenger hadde. Så dermed fikk jeg pruta den ned 500 kroner og da må jeg rett og slett innrømme at dette ble et kupp!!! 1500 kroner for ei Wonderland Continental på 160 x 200 er det ikke noe å si på. Den ser jo omtrent ny ut. Hadde bare stått på et gjesterom .. Meninga var å kjøpe brukt seng, og ny overmadrass. Men nå tror jeg faktisk ikke de trenger det. Kan umulig ha ligge så mange i denne så rein som den var. Overmadrasser pleier jo ikke akkurat å holde seg pene og frie for flekker så alt for lenge …

Sikkert like greit at den selgeren i går viste seg å være så useriøs! Tenker jeg nå iallefall. Men i går klarte han å ødelegge hele dagen både for meg og dattera. Drittsekken!!

I dag har vi altså henta seng og sofa til de som skal bytte bolig. For å få tak i senga måtte vi opp i 8. etasje i ei blokk. Der heisen kun gikk til 7, og den var så liten at senga måtte ned i to omganger. Han var skikkelig grei til å hjelpe å bære han som solgte den, så dette gikk veldig smertefritt. Bortsett fra at jeg tok trappene ned igjen, for det var ikke plass til meg også inni der. Men det kan jo sees på som trim.

Både det ene soverommet og garasjen vår er igjen studd til taket. Omtrent. Men om en ukes tid blir det sikkert greit igjen. Kanskje kan ho til og med ta med seg hudpleiebenken til den nye leiligheten, slik at vi får igjen gjesterommet vårt. Det hadde jo ikke vært så dumt.

Egentlig burde vi vel heller hatt denne senga selv. På gjesterommet, for der er det bare to enkeltsenger. Men kanskje jeg kan gå på sengejakt en annen gang også.  Det var mye til salgs, men for det meste befinner go’bitene seg litt for langt vekk. Det er jo måte på hvor langt en gidder kjøre for å gjøre et bruktkupp!

Finn.no er jaggu en grei plass! Både for kjøp og salg. Alt en skal ha trenger jo ikke være nytt.

5 kommentarer
    1. Finn.no er en skattekiste – jeg synes det er helt ok å handle der – hvorfor skal man bare kjøpe nytt når det selges mye like fint brukt – man sparer miljøet og pengeboka – og da er jo alt bra:) God søndag!:)

    2. Ja så utrolig mye bra man kan finne på finn.no. Mange tror at folk bare selger skrot, men mange selger jo av andre grunner også. flott madrass til datteren dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg