Egentlig ei kjipt helg – så langt

Det har stort sett plaska ned i hele dag. Jeg er drittsur pga. han der mannen som solgte senga til noen andre, til tross for at vi hadde en klar avtale om henting. Dattera er kjempeskuffa for at det ikke ble noen seng, men jeg er mest forbanna.

Som prikken over i’en har jeg tilbragt størstedelen av dagen på sofaen. Under pleddet. Over pleddet. Alt ettersom. Jeg vet igrunnen ikke om jeg har feber eller om det bare er heteturer, men jeg tror det er det første.

Det eneste jeg har gjort i dag er å brette noe tøy og skifte sengetøy. Det vil si, jeg har tatt av, men ikke lagt på nytt igjen. Tror faktisk jeg må ha litt hjelp til det også. Pingekjærring. Egentlig var det vel bare tull også, å bytte nå, for jeg kommer vel til å svette det ut igjen i løpet av første natt. Først fryse litt, så svette litt og så hakke tenner så det nesten skranger i kjeften .. før det starter på nytt igjen.

Ja, jeg har noen hærlige netter for tia, skjønner du. Om du har lyst på noen sånne, kan jeg sende et ubegrensa antall over til deg, og det til og med helt gratis. Ikke kommer jeg til å gi dem vekk til noen andre sånn i mellomtia heller. For jeg gjør ikke sånn nemlig. Jeg er faktisk ganske veloppdragen, og har lært fra barnsben av at en skal holde det en lover. Og i mitt naive sinn trodde jeg de fleste normale mennesker også gjorde det .. men jeg tok tydeligvis feil der.

Så her ligger jeg lettere henslengt og synes synd på meg selv. Istedenfor å kose meg i familieselskap eller hos noen venner. Drømmemannen har hjulpet disse vennene å flytte, så det var en takkforhjelpasammenkomst i anledning det. For meg også, som ikke har gjort en dritt. Men jeg orka bare ikke. Sa han kunne gå aleine, men det ville han ikke ..

Typisk! Her går en og gleder seg til helga hele uka, og så blir en liggende som en annen tulling på sofaen hele dagen!! Åååh! Jeg har gått på jobb i to dager med en ulmende hodeverk, og ja, jeg har kjent dette her komme. Tenkte liksom at det skulle hjelpe med et par dager fri, sånn at det bare kunne gli mer eller mindre forbi uten å involvere meg så veldig. Men så lett skulle det ikke være nei!

Satser på en bedre dag i morra ..

9 kommentarer
    1. Huff da – det er ikke DIN dag i dag! Ønsker deg god bedring og at du får en koselig søndag, så du ihvertfall har litt igjen for helga og helgefølelsen 🙂

    2. Unnskyld mej, men ej smile når ej lese det du skriv. Ej smile med dej. Du klage og syte og sikkert med god grunn for livet e forbaska dritt stundom…, men du he ein egen evne få sagt masse negative ting slik at det vert løye. Minne mej litt om ein systra mi… 🙂 Ønske dej ein ok laurdagskveld og ei ålreit natt:-)

    3. Herfra kan det bare gå en vei, oppover :)) om det er noen trøst så er jeg hjemme aleine hele helga, sovner på sofaen, ut om inn med masete bikkjer, drittvær ute og bare møkk på TV’n potetgullet er spist opp og… hehe føler du deg bedre ?

    4. Hmmm… Ikke alle dager er like gode. Sånn er det bare. Allikevel synes jeg du har fått din dose i dag og vel så det. Dermed kan det forhåpentligvis bare gå en vei, og det er opp opp opp – allerede i morgen gjetter jeg på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg