Etter fire uker på slanker’n

.. er jeg egentlig litt skuffa i dag. Selv om det ikke kom som ei bombe. Jeg har ikke gått ned et eneste gram den siste uka! Og jeg følte det vel egentlig før jeg gikk på vekta også. At det hadde stått nokså stille. Ååååh! Så irriterende. Men jeg har heldigvis ikke gått opp heller, får ta det som en trøst!

Jeg har spist litt mer enn de forrige ukene. Mer frukt og grønnsaker. Ellers bare middag, en liten porsjon daglig. Men jeg har slurva med disse shakene mine, og det har gått over tre timer mellom hver gang jeg har fått i meg noe. Kanskje det er grunnen. Ikke vet jeg ..

I går hadde jeg forresten en sprekk! Jeg spiste chips, noen nøtter og drakk Coca Cola Zero. Kan ikke egentlig si at det var så godt som jeg trodde det skulle bli, så jeg angrer litt i ettertid. Var vel egentlig ikke noe å gå rundt å ha lyst på dette her.

Som en trøst har jeg likevel gått inn 5 centimeter sånn litt rundtforbi. Denne uka også, så joda, det begynner å hjelpe nå. Det er en stund siden jeg hadde en sånn liten svai innover i midjen, og det følelsen er veldig god. Jeg merker det godt på tøyet. Og det er jo noe det også .. en centimeter her og en centimeter der .. ;o)

Resultat etter fire uker: 7 kilo lettere, og tilsammen har bodyen minka med 41 cm. Da er det målt fra halsen og ned til ankelen, jevnt fordelt nedover det hele. Det er mange centimeter det! Kanskje jeg bare må slå meg til ro med at det ikke ble noen kilo mindre denne uka, og likevel være fornøyd med resultatet så langt.

8 kommentarer
    1. Det behøver ikke vises så godt på vekta, den har i grunnen jeg slutta å gå på, det er hvordan du føler deg og hvordan klea dine sitter som betyr noe, sitter de pent så er jo alt bare topp :))

    2. Synes du har vært kjempeflink 🙂 7 kilo er maaange kilo. Da er det bare å holde på de gode vanene. Har en bekjent av meg som lever super- super- sunt 6 dager i uken, men 1 eneste dag, som regel fredag, koser han seg med alt det han har lyst på. Det er jo en mulighet. ( ellers blir man jo galen )Vær stolt av deg selv! Klem 🙂

    3. Tove: Jeg har vel gått ned det alt. Det sies at fem kilo = en størrelse. Men det kommer vel litt an på hvor kiloene forsvinner først også da. :o) Her har det forsvunnet veldig mye rundt midjen! Hipp hurra for det!!

    4. Synes du er kjempeflink. Man skal ikke gå ned for fort sies det. Man skal jo leve også. Du har antagelig snart gått ned en størrelse på klærne allerede?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg