Nytt på veggen

I dag kom det. Bildet jeg har bestilt av mitt eget fotografi, og her ser du bilde av det. ;o) Det er digert, hele 80 x 130 cm, passer helt perfekt over varmepumpa, som også er 80 cm bred. Var litt rart å se det sånn in real. Må innrømme at jeg har vært litt bekymra. Tenk om det ikke ble noe fint. Det er jo noe helt annet å sitte her og se det på en pc-skjerm, enn å få blåst det opp på dette viset ..

Jeg tror jeg er fornøyd. Får se når vi får hengt det opp i morra. Skal snart på jobb nå, og jeg hadde tenkt å få i meg litt middag sammen med mannen og sønnen, før jeg fyker avgårde i regnværet. Joda, vi fikk regn i dag også. Plaskregn. Men før det begynte sånn for alvor klarte jeg å få spadd på plass den kubikken med jord som lå utenfor på tilhengeren. Kjedelig, men god trim. Og når en tenker på det på den måten blir det meste ganske ok igrunnen.

Ønsker deg som stikker innom en fortsatt god tirsdag. :o)

7 kommentarer

Siste innlegg