En liten søndagstur i regnværet

Vi fikk oss en liten tur i dag også gitt. Nå er det like før vi begynner å fantasere om skikkelig turtøy og greier. Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klar .. har jeg hørt. Og de som påstår det har garantert et litt annet antrekk på seg enn det vi har, når vi er ute og lufter oss. Har aldri vært så opptatt av turtøy jeg, selv om jeg alltid har gått mye på tur. Før i tia. Før det meste stoppa litt opp liksom. En kan da gå i hva som helst, det viktigste er vel at en kommer seg ut. Mente jeg.

Det tøyet begynte vi å spøke litt med i går. Da det kom en sprek familie gående fra Lindesnes Fyr. Alle med topplue og pustende, vanntette dresser. Like, men i forskjellige farger. Og så, som toppen av kransekaka, hadde alle fire selvsagt et eple de gikk og spiste på! Kvikk Lunsjen og appelsinen hadde de sannsynligvis inntatt på den ytterste kanten, før sjøen ..

Turen i dag ble på en time. Vi var på Dueknipen, ikke langt fra der vi bor. Her pleier det å være den fantastiske utsikten over byen og innseilinga, men i dag var det grått og særdeles lite å se. Bikkja fikk seg et bad i vannet der oppe. Ho elsker å bade og hente pinner. Så ho var iallefal godt fornøyd. Spørs om det er like greit nå som ho ligger ute i hudegården. Eller, forhåpentligvis ligger ho inne i høyet i hundehuset, mens vi er på jobb. Drømmemannen måtte nemlig også en liten tur innom sin jobb. Han hadde noe han måtte ordne før månedsskiftet, og da var det jo ikke så god tid lengre ..

Jeg merker at jeg ikke har så veldig mye overskudd. Var ganske utkjørt etter denne lille utskeielsen i dag, men sånn er det vel når en inntar 550 kalorier pr. dag. Nå har jeg derimot samla meg på beina igjen og føler meg egentlig helt “normal”. Kanskje litt gladere enn ellers, bare fordi jeg har klart denne første uka så utrolig bra. :o))

Bildene er tatt med Iphone 4/Instagram.

8 kommentarer
    1. fruensvilje: Jeg har egentlig en vilje av stål, og er i tillegg utrolig sta! Tror jeg har funnet tilbake til litt av det der plutselig .. må benytte meg av det før det forsvinner igjen! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg