Enorm prisforskjell på samme lampe

Endelig har vi fått lys i stua. Samme type lampe, men en helt ny en. Og joda, jeg måtte KJØPE ny. Turde ikke gå tilbake til butikken etter to år, enda den ikke hadde vært i bruk.

Helt uvitende har jeg kjøpt en designlampe. Dyr som fy! Kunne faktisk fått en som likna ganske så godt, til en fjerdedel av prisen. Men nei, den hadde ikke jeg lyst på ..

Så det ble en helt ny ELBA taklampe. Helt lik den som ikke funka. Pluss to lampetter, som foreløpig ikke har fått noen plass på veggen.

LampeMagasinet var desidert billigst Vår lampe kosta 1599.- og lampettene kosta 599 pr. stk. Lampehuset opererte med en pris på 2299,- for taklampa og 899.- for den andre. Helt like lamper, og begge butikkene ligger her i byen. Nå har riktignok Lampehuset salg og halv pris rett som det er. På alt. Bortsett fra noen få merker, og det inkluderer selvsagt denne.

Det ble lys til slutt. Nå er jeg på vei til tannlegen, og etterpå skal jeg hente dattera som trenger ny overmadrass. Ikea – here we come again!

4 kommentarer
    1. Det viktigste er jo att du nå har fått en lampe som faktisk fungerer og som dere liker,fin var den og lyst har det helt sikkert blitt:)men jeg er enig i att det er rart kor stor forskjell det er på samme lampe

    2. Som jeg sa sist…den lampa er bare så utrolig flott…synd den andre ikke virket og du måtte kjøpe en ny… men resultatet ble toppers…:))

    3. Merkelig at det var så store prisforskjeller i samme by, det burde ikke gå an. Men lampa er kjempefin og kul, den blir du nok fornøyd med. Ha en fin Ikeatur og en god dag! Klem:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg