Himmelsk # 100

Jubileum-himmelsk!
Det er fredag og helg, og en dårlig start på noe som pleier å være bra.
Jeg er klar for avreise til Rikshospitalet og har vært det lenge.
Noen ganger går det bare ikke an å sove,
selv om en trenger det som aldri før, for å komme gjennom dagen.
Og der ringte vekkerklokka, så nå skulle jeg ha stått opp,
i riktig god tid før taxien kommer ..
Føles igrunnen som om jeg har sittet her i hele natt,
men det har jeg jo ikke.

Dattera mi har det sikkert enda verre.
Men hvordan det går an, kan jeg ikke helt forestille meg.
Kanskje er ho så rolig fordi ho ikke har noe alternativ?
Det har jo forsåvidt ikke jeg heller,
men jeg skulle gitt mye for å bytta plass med ho,
spart ho for dette her.
Det er vel noe av greia med å være mamma kanskje?
Ikke alltid like lett, selv om det denne ganga er en utfordring som jeg ikke hadde forventa.
Og godt er det, at en ikke vet hva en har i vente ..

Puuuh.
Vi trenger alle de lykkeønskningene som er mulig å oppdrive,
for dagen og tiden fremover.

Flere bilder finner du som vanlig hos Petunia:

God helg fra meg til deg.

9 kommentarer
    1. Det er trist å høre at du ikke har det bra, men det er fint at du du ser fortsatt skjønnheten rundt deg som bildet ditt. ønsker ded en fin dag og jeg vil ta deg med i mine bønner.

    2. Åh, skjønner så utrolig godt hvordan du har det!! Og den følelsen endrer seg aldri selv om ungene blir aldri så voksne:
      Sender mange tanker både til deg og din tapre datter i dag og i tiden fremover!!
      KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg