Sånn kan det gå ..

Min lille, skjønne, høyt elskede 12 tommers Packard Bell er død! Jeg som ikke kan fordra nye duppedingser hadde til og med en finger med i henrettelsen. For der var vel akkurat det det var. Kort og brutal prosess – og dau var han!

Heldigvis er han ikke heilt klissdau altså. Han sviver og strever veldig med å puste. Kommer mange rare lyder, men de har vært der en stund. Han er jo tross alt velbrukt i snart 5 år. Men likevel var jeg ikke klar for å finne meg en ny en.

Nå må jeg! Skjermen er kaputt. Heldigvis tok han ikke helt kvelden, for det hadde resultert i et gedigent bildetap. Rett og slett alle bildene fra hele 2012. Ja, det var den sikkerhetskopieringa da .. Jeg hadde jo tenkt å gjøre det. Rett som det var. Og nå finner jeg ikke den eksterne harddisken heller. Ikke så lett når sånne nymotens greier er så små ser du..

Prøvde meg på nettbrettet. Det der jeg fikk til bursdagen av drømmemannen. Har faktisk ikke sett på det i de to månedene jeg har hatt det. Men å skrive noe som helst der, det fikk ikke jeg til på nåværende tidspunkt! Ikke er det noen bilder på det heller. IPhonen derimot, den inneholder over 2000 sådanne, og det er de jeg har knipa seden jeg fikk den i januar. Dermed er dette en mobilblogg og sikkert full av feil.

Ny pc ble bestilt i går. Rød, flott, fjong og dritdyr. Selv om jeg helst ville hatt den gode, gamle, trygge i minst 5 år til, så vil jeg jo ikke ha hva som helst i stedenfor ..

Nei, nå tror jeg faktisk jeg tar meg en tur på Plantasjen. Ute renner regnet ned, så her trengs absolutt litt depresjonsshopping!

Go’ tirsdag.

7 kommentarer
    1. tromsfruen: Mac vil jeg ikke ha! Har mer enn nok med iPhonen, synes Apple bestemmer så mye over bruk og måter og flytte ting fra den ene dingsen til den andre på .. jeg vil ha noe jeg kan bestemme over selv.

    2. Vel får du hjelp til å få den nye pc en opp og gå så er det meste likt det gamle.Håper virkelig att du ikke misser alle bildene dine.Jeg har også en sånn back up men har ikke lagt nye bilder inn på den på lenge,kanskje jeg burde gjøre det:))vi har våre back up i en brannsikker safe i kjelleren,lett å finne og litt tryggere om noe skulle hende.

    3. Au au, jeg har også en Packard bell, håper den varer noen år enda.. Sikkerhetskopiering ja, sa du.. jeg kjøpte også en sånn liten dings for et par år siden, men hvor er den? Det blir nok helt fint med ny pc også, rød hørtes fint ut. Ha en fin ettermiddag:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg