Sjekka opp på Facebook

En god latter forlenger livet. Og nå tror jeg jaggu jeg har økt det med flere år. Av en eller annen grunn gikk det plutselig opp for meg at på Facebook, under Meldinger, ligger det en kategori som heter Annet .. og her ser du, lå det både det ene og det andre.

Først ei melding fra ei jeg lekte med på hytta i barndommen. Det var jo kjempekoselig. Selv om jeg tror ho mest gikk sammen med min lillesøster og enda yngre kusine. Mine minner om ho fra den tia heller nok mer til at ho var en skikkelig irriterende drittunge, enn at vi hadde det så gøy sammen.

Men så, over til latterkula! For her, innimellom meldinger fra diverse grupper jeg liker og er med i, der lå det flere henvendelser fra mannfolk i alle aldre. Fra 30 til nærmere 60! Og alle begynte med at jeg var så vakker at de bare ikke kunne gå videre uten å sende noen ord. Smilet mitt, hehe, det er visst helt utrolig fantastisk!

Så nå skjønner jeg hvorfor jeg aldri fant meldingene. For det har kommet opp varsel sånn i ny og ne at det var noe i innboksen. Men der lå det definitivt ikke noe nytt, så jeg har vært litt halvirritert for at det alltid var noe kluss med disse varslene. Ikke aner jeg hvorfor jeg ikke har sett denne underkategorien tidligere.

Var det nytt for deg også? Ja da skal du se at det ene frieriet etter det andre bare ligger der og venter på deg!

Og jeg, som hardnakka har påstått at Face ikke er ei sjekkeside! Hmmm .. må kanskje trekke tilbake den påstanden nå.

Lurer du på bildet som har tatt pusten fra disse mennene? Joda, det er det samme jeg har på bloggen her .. det var iallefall, helt til jeg ble påtvunget tidslinja .. Det eneste de har sett av meg er det også, for min facebookprofil er låst, og kun vennene mine kan se det som blir lagt ut og skrevet der.

😀

10 kommentarer
    1. Hihihi, nå måtte jeg gå inn å sjekke på min Face, og jammen lå det ikke noen tilsvarende mailer under annet hos meg oxo. Ikke mange, men noen var det å det var virkelig morsomt å lese :o))

    2. Heia:)
      Jeg fikk meg en skikkelig god latter da jeg gikk inn det lå flere slike frierier:) Alt ifra beautiful til jeg så ut som en engel ja en god latter forlenger livet takk for tipset det var morsomt:))
      Ha en fin dag og goe knib<3

    3. Morsomt og takk for tipset! 🙂 Og jauda; der va det nokre friarbrev te mej også…He,he! Og ein ting e at nåken faktisk tek kontakt, men utrulig ka dei skriv… Godt å vite ein he draget:-)

    4. Ha ha, dette har jeg ikke visst om. Men nå har jeg sjekket, og der var det både en franskmann som hadde kreft og snart skulle dø og jeg skulle arve fire hundre millioner euro om jeg slo til. Og en 30 år gammel marokkaner som syntes jeg var så vakker og lurte på om vi kunne være venner.. Er det virkelig noen som går på sånne henvendelser, det er jo så opplagt at det er noe muffens. Men en god latter forlenger livet, Marit – takk for at du fikk meg også til å le! 🙂

    5. Tanta mi ble sjekket opp av en fremmed på facebook, jeg prøvde å advare henne om at der var det noe muffens, men hun var så kjærlighetssyk at hun tok sjansen. Han klarte å svindle noen tusenlapper fra henne! Man lærer så lenge man lever;-)

    6. hihi! så bra da <3
      tror jeg hviste om den fra før, men det er jo ikke alltid like lett å finne ting som sjuler seg bak kategorier på facebook.
      alltid kos med kommentar tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg