Slapp søndag


I dag skal vi gjøre ikkeno’
Det er iallefall det som er planen ..
Tidligere i uka hadde vi tenkt oss ut igjen på hytta til søndag,
men ingen av oss har lyst til det i dag.
Så da så ..

Jeg fikk klippa plenen og lukt litt på fredag.
Og så stoppa det også opp.
Er temmelig lei av å ha det sånn nå,
kan ikke gjøre mye på en gang, kan ikke engang stå lenge på mine egne bein.
Så hovner alt opp og blir vondt og ømt og lite bevegelig.
Men jeg feiler jo ikke noe spesielt, sier legen.
Bortsett fra at det sannsynligvis er hormonelt betinget.
Kunne jeg fått hormontilskudd i denne hersens overgangen,
så ville jeg nok ikke vært slik ..
Det er en manger trøst.

Jeg drømmer om bedre tider.
Og de må da være like om hjørnet nå?
Jeg har jo holdt på så fryktelig lenge med dette her.
Det er nærmere ti år siden blodprøvene viste at jeg var begynt.
I en alder av 40! Mye for tidlig spør du meg ..

Heteturene har jeg sluppet unna en stund nå.
De har vært vekk siden før sommerferien.
Kanskje er det et lite tegn på at helvete snart er over?

4 kommentarer
    1. Håper dagen din ble fin,har ikke gjort det slag jeg heller i dag.
      Har hatt en pause jeg også med heteturene mine men no har det blomstret opp igjen i sær om natta

    2. Her blir det heller ikke gjort noe i dag… Er sløv og uopplagt, men det er egentlig helt greit siden jeg var på beina hele dagen i går.
      Det er ikke noe greit når kroppen ikke vil spille på lag, og jeg forstår at du lei… Håper det snart blir bedre :o))
      Ha alikevel en fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg