Hokus, pokus .. å, kom igjen nå ..

Om vi alle svirrer litt på tryllestaven samtidig, så klarer vi kanskje å få opp disse platene der de skal være? På taket altså, og før dagen er omme?

I går ble det gjort svært lite her. Men jeg kan vel ikke klage heller, for jeg løfta jo verken fingre eller noe som helst annet for at det skulle skje noe. Ikke en gang stemmen .. Jeg hadde en særdeles sløv dag mellom sofaen og doen. Så det var tydelig at disse vanndrivende tablettene virka som de skulle. Samtidig ble jeg forferdelig trøtt og elendig, så jeg sov mye av dagen. Helt ulikt meg! Håper på bedre tider snart ..

Planen var visst å få taket ferdig i går egentlig. Men i går var det nok værgudene som ødela for min bedre halvdel. Regnet som skulle kommet natt til i går, og på formiddagen, ble tydeligvis et halvt døgn forsinka .. og å ligge og krype på taket når himmelens sluser har åpnet seg det er jo ikke noe særlig, vil jeg tro. Så fant drømmemannen ut at han mangla spiker også, bare for å gjøre alt helt perfekt .. Nei, lett skal det visst ikke være!

Jeg har lovet å skjære lektene som skal under disse takplatene. Det er ikke bare en ting vettu. Kan vel ikke være så tungt å stå med saga og kutte litt, iallefall har jeg tenkt å forsøke før jeg eventuelt kapitulerer til sofaen igjen i dag også.

God søndag til dere som stikker innom. :o)

7 kommentarer
    1. det bør nok helst være tørt ute når tak skal leggast,håper det blir vær til det snart da:))
      Godt tablettane virka,da blir iallefall du litt bedre hi hi,ha en fortsatt fin kveld

    2. Hei på deg der i aktivitetsland 🙂 Jeg svinger tryllestaven alt jeg kan.. men … er ikke så sikker på om den virker. Her i min verden er det ennå frokost, kaffe, nett, puser som leker i kattegården – gubben som leser aviser og radio i bakgrunnen – så får tro jeg ikke smitter deg med slaraffenlivet her:)
      Bra pillene virket – selv om om blir sliten av slikt!
      God søndag og lykke til med platene!:)

    3. Hehehe, tror jeg har brukt opp magien i tryllestaven min alt. Svingte den litt ekstra godt da jeg gikk å la meg, sånn at vi skulle få fint vær den siste feriedagen min…. Det gjalp :o)) Taket kommer nok på plass det, skal du se!!

    4. Nei værgudene har ikke vært på vår side de siste dagene. Håper dere får alt i orden før høsten setter inn for alvor, blir sikkert veldig fint. Og du må huske å ta det litt med ro da Marit :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg