En grå tirsdag

Vi har hatt ei heil uke med sommer. Skikkelig, god, gammeldags sommer. Gud å deilig!! Men nå er vi tilbake til det mer normale. Grått og skytungt, som forventa egentlig. Det er meldt regn i dag, trodde ikke det var før i 12-tia, men det må ha forskjøvet seg litt muligens .. Heldigvis er det stille og varmt, mye varmere enn hele ferien til sammen.

Jeg holder på å male i bua nå. Men i dag har jeg vondt over alt. I viljen også! Likevel er det ingen vei utenom, det må jo gjøres. Så nå sitter jeg her og venter på at ibux/paracetblandinga skal funke slik at jeg klarer andre strøk inni og første ute på den ene kortveggen. Før jobben kaller. Burde nok ha itredd meg noen støttestrømper, men det har jeg ikke her, så da så ..

Helga gikk litt i ett her. Besøk fredag, fest hos en kollega lørdag .. søndagen gikk jeg dermed glipp av og trodde egentlig det var søndag i hele går .. Skjønner nå hvorfor jeg normalt ikke drikker noe særlig. Fytti!!! Det er ikke en dag jeg vil ha tilbake. Søndag ettermiddag fikk vi besøk av barnebarn og min datter. De ble til i går. Utrolig deilig å ha de her litt, selv om jeg måtte jobbe da også. Før jobb. Jeg har kveldsvakt denne uka, og hadde håpt jeg fikk gjort masse på dagtid.

Egentlig får jeg vel bare hoppe i det .. for det kjennes strengt tatt ikke ut som om formen har tenkt å ta seg opp. Dermed er det kanskje like greit å få det unna, slik at jeg muligens rekker å slappe av litt før jeg skal avgårde til den betalte jobben min. Hadde kanskje vært en fordel med beina høyt en times tid mellom øktene her.

Go’ tirsdag til dere. :o)

2 kommentarer
    1. Har vært velsigna med fint vær her også, men som hos deg ser det ut som dagen bli grå sjøl om morgenen var blå. Jaja, fylla ja, jeg kan jo ikke drikke et glass vin en gang med alle tablettene jeg spiser, kanskje like greit ;0) Ha det fint på jobb da Marit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg