Maritim pynt

Åh, for en lykke!
Tenk å hatt dette uthuset, garasjen, låven, eller hva det er,
fylt til randen av disse gamle, maritime gjenstandene.

Vel, det er ikke mitt.
Ikke blir det mitt heller, selv om det er til salgs.
Litt for langt å kjøre dette,.
bare for å shoppe et gammalt garn og noen kuler ..

Bor du nærmere, og er på jakt etter noe liknende,
så klikk deg inn HER på finn.no.
Egentlig burde jeg fått en ting i posten etter å ha videreformidlet annonsen.
Selv om jeg strengt tatt har stjålet bildene herfra.

11 kommentarer
    1. Denne har stått lenge også før vi tok ta i det.. det var gøy da den var derdig og på plass igjen:) Nå idag øsregner det – så da best å bare slappe av og se ut av vinduet..;)

    2. Anne Marie: Flaggstang ja, mi ligger enda på baksiden av hytta og har verken blitt pussa eller malt siden den ble tatt ned .. nå blir det vel ikke noe, på den første uka iallefall ..

    3. fruensvilje: Heldig er du! Jeg har noen glasskuler og et par ruser, pluss trossa jeg har rundt terrassen, som rekkverk. Men der stopper det ..

    4. er dette lykke så har jeg masssse lykke hos meg:))tror jeg har det meste du viser bilde av.
      Klasskulene har jeg ute i bedda ,det er bare så lekkert:))

    5. Hehe… men fint er det – mange ting der man kunne lage noe fint av. Jeg så på en eller annen nettside noen som hadde laget soverom som så ut som et båthus.. og de sov i en båt, og det var garn og lykter med mer over alt.. irriterer meg at jeg ikke finner det igjen – for det var så utrolig flott laget – virkelig gjennomført. God å drømme litt… her går det i maling av flaggstang idag.. også “artig”..;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg