Mislykka jakt på “Frida”

Det ble veldig mørkt her i ettermiddag.
En stund var himmelen nesten blåsort og i det fjerne buldret tordenværet.
Som et resultat av en ekstremt kjedelig dag fant jeg da ut at vi kunne ta en tur i båten.
Drømmemannen for å teste fiskelykken, jeg for å jakte på “Frida” med kameraet.
Men da vi kom på utsiden av øya var det rett og slett nesten fint vær.

Dermed ble det dårlig med fangst på oss begge to altså.
Han minsta både kroken og sena og uværsbildene mine ble heller ikke som forventa ..
Alle kan tydeligvis ta feil, til og med Meteorologisk institutt! 
Forskjellen er bare at jeg slipper å gå ut offentlig med mine tabber. 

Endelig er denne dagen snart over.
Den har vært sykt laaaaaaang!
Må innrømme at jeg er veldig glad for at jeg har en jobb å gå til i morra.

God natt til dere.
;o) 

3 kommentarer
    1. Flotte bilder, som er så fine at jeg godt kunne tenke meg å ha de på veggen :o)) Av og til gjør det ikke så mye av værgubbene tar feil :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg