En særdeles fuktig dag

Ikke så gøy å komme hjem fra jobb når båten er halvfull av vann.
Men godt å ha en mann som tar på seg oppgaven med å bli kvitt elendigheta, sånn helt uten videre.
Og ja, båten var faktisk tom for vann for noen timer siden ..

Det er vel egentlig ganske kult å ha sin egen innsjø også.
Sånn noen centimeter fra terrassekanten.
Kanskje vi like godt burde sette ut litt fisk her, så slipper drømmemannen å forflytte seg
når han får for seg at han skal fange middagen selv.

Men om denne lekkasjen fra oven fortsetter kan vi snart bare fortøye båtene i rekkverket.
Dessuten kommer jo det som lever i havet, på godt og vondt, til å følge med.
Så om ikke lenge har vi nok både fisk og brennmaneter,
bokstavlig talt, rett utenfor stuedøra.

Jaja, blaut er det, men akkurat nå er jeg mer forbanna på det norske helsevesenet
enn jeg er på værgudene, og det sier vel ikke så lite ..

4 kommentarer
    1. Uff og uff, ikkje bra.. Syntes jeg så bikkja riste seg inne i stuen etter å ha boltret seg i “innsjøen” ute.. Nei, denne sommeren vil vi helst glemme. Ha en super kveld:-)

    2. Syntes vi har fått mye regn, men det ser jammen ut til at dere har fått mer. Jeg har bestilt penere vær i morgen, og jeg håper virkelig at jeg blir hørt :o))

    3. Uff og uff dette var vått ja,og jeg som fortsatt sitter her og ser ut på en blå himmel medan sola skinner i fjellet.
      Skjønner hva du sikter til med helsevesenet,fortsatt ikke skjedd noe skjønner jeg uff tenker på dere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg