Bed & Breakfast

Seint, men godt!
Se her på dette fuglehuset som jeg fikk av svigers.
Var det ikke bare helt nydelig?
Det er bursdagsgaven min, og siden jeg ikke ville ha den to dager før jeg fylte år,
så ble det litt seint istedenfor.

Jeg har så sansen for sånne fuglehus!
Og så har jeg ei svigermor som har veldig god smak.
Har fått utrolig mange flotte gaver derfra. 
:o)

I dag er datter og barnebarn kommet hjem fra Litauen.
Har ikke sett dem på tre uker,
så denne dagen kommer til å snegle seg avsted.
Mens jeg er glad de er tilbake,
ble det nok temmelig tomt i huset til de andre besteforeldrene,
og de får kanskje ikke sett igjen snuppa før til jul.
Puuuh! Jeg er glad det ikke er omvendt.

Ønsker alle en fin onsdag.
Her ser det foreløpig ut til å bli en flott dag.
Dessuten er det snart helg .. og for min del er det langhelg,
med fri på mandag.
Gud å deilig!!
;o)

7 kommentarer
    1. Vera Lynn: Hehe, nei ikke enda. Og nå burde de kjappe seg litt om de skal booke noe før sesongen er over! Egentlig ville svigermor kjøpe et hvitt hus, men det hang på utsiden av butikken og hadde leieboere med barn allerede! Litt speiselt kanskje? ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg