Har du Instagram?

Eller er du en av dem som så vidt har hørt ordet, men ikke vet hva  det er?
Kort fortalt er Instagram en
app til mobilen, som gjør det enkelt å dele bilder med andre mennesker. Om du har en smarttelefon vel og merke.

Jeg har selvsagt forvilla
meg inn på dette her!

Uten helt å fatte hvordan det funker enda. Men jeg vet at du kan velge bilder fra bildemappa på mobilen,
eller ta bilder direkte med Instagram. Der fins også
et lite utvalg av effekter du
kan legge på bildene, før de deles.

Har du lyst til å prøve?
Søk da opp Instagram i App store og sett igang! Den er til og med gratis. Vil du besøke meg, så finner du bildene mine under sodefjed. Jeg har enda ikke låst profilen min her inne, så jeg er åpen for alt og alle .. ;o)

Vil du vite mer før du setter i gang? Da kan du klikke deg inne HER hos Kristin Alice Kvitberg, og studere det litt før du bestemmer deg. Det skal nemig jeg gjøre, i et ledig øyeblikk, en eller annen gang .. For min del ble det litt i feil rekkefølge kanskje, men det er vel ikke verre enn at jeg kan slette app’en igjen om jeg finner ut at det ikke var så lurt dette her. Selv om jeg tror det er lite sannsynlig, så glad som jeg er i foto og bilder.

18 kommentarer

Siste innlegg